Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuotta viina säilyy taskumatissa?

Vierailija
05.07.2014 |

Eli onko vielä juomakelpoista jos on ollut about 2-3 vuotta semmoiseessa perus rosterinvärisessä astiassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kirkasta niin ikuisuuden. Likööriä en enää jois. Viskiä/konjakkia ensin makutellen maistuuko/haiseeko oudolle

Vierailija
2/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:12"]Jos on kirkasta niin ikuisuuden. Likööriä en enää jois. Viskiä/konjakkia ensin makutellen maistuuko/haiseeko oudolle

[/quote]

Kiitoksia! Kirkasta on, kossua tai leiskaa. T. Ap:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Alkoholi

Yleisesti vahvoja viinoja on totuttu säilyttämään jopa pakastimessa, mutta kaikki juomat eivät sitä kestä.

Kun tislattu alkoholi jäätyy, se ei välttämättä mene pilalle, mutta se niin sanotusti haalistuu.

Avaamaton viinapullo voi säilyä loputtomiin, jos sen säilyttää oikein. Avattukin pullo voi pysyä hyvänä jopa puoli vuotta.

 

Iltalehden ruoka osiossa oli tällaista tekstiä. Eli tämän mukaan ei enää juomakelpoista.

Vierailija
4/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:19"]

1. Alkoholi

Yleisesti vahvoja viinoja on totuttu säilyttämään jopa pakastimessa, mutta kaikki juomat eivät sitä kestä.

Kun tislattu alkoholi jäätyy, se ei välttämättä mene pilalle, mutta se niin sanotusti haalistuu.

Avaamaton viinapullo voi säilyä loputtomiin, jos sen säilyttää oikein. Avattukin pullo voi pysyä hyvänä jopa puoli vuotta.

 

Iltalehden ruoka osiossa oli tällaista tekstiä. Eli tämän mukaan ei enää juomakelpoista.

[/quote]

Ohhoh no perhana :( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme