Lue keskustelun säännöt.
Saako maataloon tulleen miniän hävittää
Kommentit (3)
Me haudattiin se miniä navetalle. Laitettiin se pari viikkoa sitten sinne hommiin, ei ole sen jälkeen näkynyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietääkseni kyllä. Jonnekin siitä pitää kyllä ilmoittaa, oliko se TE-keskus? Yksinkertainen kaavake, löytynee netistä.
Tottakai