Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias on nuori, ei aikuinen.

Vierailija
05.07.2014 |

Miksi joidenkin on niin vaikea tajuta se?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ikis. Eikö sulla ole yhtään kesälomaa näiden aloituksen syytämisestä?

Vierailija
2/3 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että joku sanoo noin. On ihanaa olla nuori eikä vielä aikuinen. T. 20-vuotias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän isä 76v on kans vielä nuori, ei aikuinen. Näyttää siltä että isäni tulee kuolemaan nuorena mutta pitkään eläneenä. Minäkin haluan kuolla niin! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi