Lue keskustelun säännöt.
20-vuotias on nuori, ei aikuinen.
Kommentit (3)
Ihanaa että joku sanoo noin. On ihanaa olla nuori eikä vielä aikuinen. T. 20-vuotias
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meikän isä 76v on kans vielä nuori, ei aikuinen. Näyttää siltä että isäni tulee kuolemaan nuorena mutta pitkään eläneenä. Minäkin haluan kuolla niin! :D
Voi Ikis. Eikö sulla ole yhtään kesälomaa näiden aloituksen syytämisestä?