Ottaako Ellos palautuspaketin vastaan viikon myöhässä?
Mitä luulette kannattaako edes yrittää vai luovutanko suosiolla?
Kommentit (15)
Olen töissä Ellosta suuremmassa firmassa, ja olen aspa-aikoinani joustanut palautusoikeuden takarajasta jopa kuukaudella. Riippuu, miten asiakas asiansa esittää - jos soittaa ja käyttäytyy hyvin, palautus ok. Jos tulee vain risainen paketti myöhässä tai "voi vittu vitun vittu miksei voi palauttaa vittu" -puhelu, ei toivoakaan...
Muistelen joskus lukeneeni että joku oli täällä onnistunut, mutta tiedä sitten.
Muistelen joskus lukeneeni että joku oli täällä onnistunut, mutta tiedä sitten.
No minä olen aina laittanut menemään, myös myöhässä olevia pakkauksia, eikä mikään niistä ole palautunut takaisin... Oletan, että ovat hyvittäneet kaiken palauttamani, enkä ole toisin huomannut! ENkä tosiaan ryhdy ensin soittelemaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:16"]No minä olen aina laittanut menemään, myös myöhässä olevia pakkauksia, eikä mikään niistä ole palautunut takaisin... Oletan, että ovat hyvittäneet kaiken palauttamani, enkä ole toisin huomannut! ENkä tosiaan ryhdy ensin soittelemaan.
[/quote]
Hih. Toivotaan että on näin. :D ap
En usko että ottaa. Tai siis varmaan ottavat vastaan mutta rahoja ei palauteta :/ Kantsii pistää jatkossa vaikka viikkoa aijemmin muistutus että muistaa palauttaa.
On mulla ottanut, enkä ole etukäteen kysellyt. Laittanu vaa menemää. Ei ole takas tullu eikä laskun perään kyselty.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:08"]On mulla ottanut, enkä ole etukäteen kysellyt. Laittanu vaa menemää. Ei ole takas tullu eikä laskun perään kyselty.
[/quote]
Näin minäkin. Postittanut vaan enkä maksanut palauttamiani. Ikinä ei ole kitisty koska ei se ole kiveen hakattu aika.
Pitäisi olla sen verran selkärankaa, että kantaisi oman mokansa seuraukset itse, eikä yrittäisi keplotella niitä kauppiaalle kuten moni näköjään on tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:18"]Pitäisi olla sen verran selkärankaa, että kantaisi oman mokansa seuraukset itse, eikä yrittäisi keplotella niitä kauppiaalle kuten moni näköjään on tehnyt.
[/quote]
Täh mitä lässytät?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:18"]Pitäisi olla sen verran selkärankaa, että kantaisi oman mokansa seuraukset itse, eikä yrittäisi keplotella niitä kauppiaalle kuten moni näköjään on tehnyt.
[/quote]
Täh mitä lässytät?
[/quote]Mikä tuossa on lässytystä? Paitsi oma kommenttisi.
Kai se on vaan hyvä yrityksen näkökulmasta antaa vähän löysää niin asiakkaat on tyytyväisiä ja tilaavat myös jatkossa. Sitä mä lässytän... :p
Miten niin keplotella mokien seurauksia mistä tässä nyt puhutaan?
Lähettäisin ja kyselisin onko paketti tullut jo perille. Joskus niillä on jäänyt paketteja johonkin nurkkaan ja meinaa unohtua tai postissa vikaa. Syyttäisin siis postia. Toki ne voivat kai sen halutessaan tarkistaa.
Palautusaika on palautusaika. Ei siinä jousteta tuon kokoisessa yrityksessä päivääkään kun muuten raja olisi vaikea vetää ja ihmiset palauttelisivat miten sattuu.