Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kirjoilla AMK:ssa mutta kokoaikatöissä jo vuosia, Saanko ansiosidonnaista?
31.05.2014 |
Eli mulla on AMK opiskelut loppusuoralla. Nyt loppui työsoppari, ja kuulun liittoon sekä kassaan. Olen ollut jo 1,5 v kokoaikatöissä, ja suoritelut kursseja samalla.
Onko kukaan saanut tilanteessa ansiosidonnaista? Katsotaanko minut koko- vai osa-aikaopiskelijaksi? Jos kokoaika, niin sitten ainut keino on vissiin jättää amk kesken ja mennä joskus takaisin kun olen taas saanut töitä..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ks. Omaehtoinen opiskelu, työllistämispalvelut.