Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä tekosyy?

Vierailija
15.04.2014 |

Ettei tarvitsisi uhrata ainoaa lomaa kavereiden kanssa viettämiseen.. Kun haluaisin olla vain kotona perheen ja poikaystävän kanssa.. Mutta jos sanon suoraan.. He suuttuvat.. Hyviä tekosyitä siis kiitoos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti! Se voi iskeä yllättäin.

Vierailija
2/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ihme kavereita, jos suuttuvat siitä että haluaa viettää vähäisen loma-aikansa oman perheensä kanssa. Minä en kyllä keksisi mitään tekosyitä, jos noin tyhmästä asiasta suuttuisivat, niin sitten saisivat mun puolesta suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinulla on burnout ja haluat levätä.

Vierailija
4/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja, kiitos c:

Vierailija
5/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja, kiitos c:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi