Lue keskustelun säännöt.
Mikä olisi hyvä tekosyy?
15.04.2014 |
Ettei tarvitsisi uhrata ainoaa lomaa kavereiden kanssa viettämiseen.. Kun haluaisin olla vain kotona perheen ja poikaystävän kanssa.. Mutta jos sanon suoraan.. He suuttuvat.. Hyviä tekosyitä siis kiitoos.
Kommentit (5)
No jo on ihme kavereita, jos suuttuvat siitä että haluaa viettää vähäisen loma-aikansa oman perheensä kanssa. Minä en kyllä keksisi mitään tekosyitä, jos noin tyhmästä asiasta suuttuisivat, niin sitten saisivat mun puolesta suuttua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sano että sinulla on burnout ja haluat levätä.
Vatsatauti! Se voi iskeä yllättäin.