Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmisen pitää syödä liikaa?
10.01.2014 |
Mahanahka on tiukalla kun ahmin pitsaa ja vajaan kilon ihania mehukkaita satsumia ja karkkipussin.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mulle tulee paha olo jos yritän syödä sen jälkeen kun nälkä on lähtenyt. Ei vaan mene enää alas.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:08"]
Jos tuo on toistuvaa, niin kyseessä on syömishäiriö.
[/quote]
Ei, en tee noin yleensä, nyt olen päivän ollut kylmässä, niin laukaisi tuollaisen syömisen.
Alue: Aihe vapaa
Jos tuo on toistuvaa, niin kyseessä on syömishäiriö.