Lue keskustelun säännöt.
Joka neljäs ajoi ilman turvavyötä
15.09.2013 |
Näin Jämsän Hallissa, poliisien pistokokeessa. Mitä ihmettä miettii ihminen, joka ajelee ilman turvavyötä:O?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla