Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Saudi-Arabiassa, kysyttävää?

Vierailija
12.09.2013 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

 

Juusto vai kinkku päällimmäiseksi?

Vierailija
2/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muslimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt katsomassa julkisia teloituksia chop chop squarella?

Vierailija
4/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO SIELLÄ NIITÄ ÄHLÄMIÄ?

Vierailija
5/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä eräässä firmassa. En ole muslimi. En ole nähnyt teloituksia.

Vierailija
6/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutustunut paikallisiin? Mitä teet vapaa-aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinunkin verhoutua päästä varpaisiin? Saatko liikkua julkisesti esim. miespuolisen työkaverin kanssa? Onko sinulla paikallisia ystäviä?

Vierailija
8/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia varotoimia teet, jotta uskonnollinen poliisi saisi mahdollisimman vähän aihetta käydä kimppuusi? Miten hyvin tunnet paikallisen lainsäädännön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä liikaista? Arvelen,että kyllä. Mitä puhtaampi sitä parempi.

Vierailija
10/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin? Itse asustelin Riadissa aiemmin pari vuotta, kaikin puolin hyviä muistoja ja mieleenpainuva kokemus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, kävitkö sä katsomassa julkista teloitusta Riadin torilla? Kuulemma paikalliset oikein työntävät vieraan näköalapaikalle. Se on ikäänkuin varoitus, että näin käy jos ei kunnioita heidän kulttuuriaan. Lapsetkin ovat seuraamassa teloituksia Mäkkärin hampurilaiset kädessä.

 

Vierailija
12/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla perhettä, lapsia siellä? Oletko nainen vai mies? Onko ollut kulttuurishokkia siellä? Kauanko olet ollut siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: En käynyt paikalla teloitusta katsomassa, ei juurikaan kiinnosta seurata ihmisten tappamista tai vastaavaa. Kävin kyllä useamman kerran sielläpäin arkena kun siellä on rauhallisempaa. Viikonloppuisin olin mieluummin aavikolla ulkoilemassa tai sit golffaamassa tms. Mäkkäreitä ei kyl siellä vanhalla kaupungilla juurikaan ole.

Vierailija
14/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lähteä kotoasi lähikauppaan ihan extempore niissä vaatteissa missä kotonasi viihdyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 täällä taas - compoundeilla missä länsimaalaiset yleensä asuu pukeutuminen on täysin vapaata ja uskonnolliset poliisit tai paikallispoliisit ei alueelle pääse. Alueelta löytyy yleensä ruokakauppa, ravintola, uima-altaita, kuntosali jne.

Vierailija
16/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:06"]

11 täällä taas - compoundeilla missä länsimaalaiset yleensä asuu pukeutuminen on täysin vapaata ja uskonnolliset poliisit tai paikallispoliisit ei alueelle pääse. Alueelta löytyy yleensä ruokakauppa, ravintola, uima-altaita, kuntosali jne.

[/quote]

 

Oikeastikko siellä on alueita mihin poliisilla ei ole asiaa? Mitä jos siellä tapahtuu joku rikos?

 

Pelottaako koskaan, että jotain sattuu (esim. työkaveri raiskaa), ja olet tilanteessa lainsuojaton? Ahdistaako maan ihmisoikeustilanne?

 

Vierailija
18/18 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueella on omat (länsimaalaiset) turvamiehet ja paikallinen armeija vartioi aluetta ulkopuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän