Miten saan palautettu virhetuote KappAhliin??
Asun aivan eri paikkakunnalla, kaukana ko. liikkeestä :( En pääse 30 pv.:n sisällä palauttaa paikan päälle virheellistä tuotetta :( En löytänyt netistäkään minne voisi tuotteen postittaa asiakaspalautuksena. Onko kellään kokemuksia?
Ostin siis housut ja heti samana päivänä on koko sauma hajonnut :( Mitä nyt teen... Kiitos mahdollisista neuvoista! Ja ei, ei ole sukulaisia jotka voisivat hoitaa asian puolestani...
Kommentit (3)
Nii, soita liikkeeseen.
Silloin kun kyseessä on reklamaatio niin ei ole mitään 30pv rajaa. Eri asia jos olisit ostanut itse väärän kokoisen tms. ja vika olisi sinun. Reklamaatiossa vastuu on myyjällä ja hän joutuu tässä tapauksessa kustantamaan esimerkiksi postikulut tai sinun matkakulusi jne.
Ilmoitat kappahliin mitä tapahtunut, on heidän asia hoitaa asia loppuun niin ettei tule sinulle kuluja. Mistä keksit tuon 30 pv? Virhevastuu 6 kk.