Kehtaisitko liittyä sinkkuryhmään fb:ssa?
Omalla nimellä ja naamalla? Avoin ryhmä, eli kaikki ulkopuolisetkin näkisivät, että olet ko. ryhmässä?
Minä olen liittynyt ja nyt pari kaveriani kauhistelee asiaa. Ei ole mikään salaisuus, että olen sinkku.
Kommentit (3)
Ryhmässä puuhataan kaikenlaista tekemistä ja kenties etsitään seuraakin. Pääpaino on kuitenkin sillä, että jos olet kiinnostunut vaikka kokeilemaan frisbeegolfia, mutta sinulla ei ole ketään kaveria kyseiseen hommaan, voit kysellä esim. ryhmästä olisiko joku kiinnostunut tai vaikka niin osaava, että osaisi opastaa asiassa.
Ihan siis sellaista seuraa tekemiseen yksinasuvien keskuudesta. Jos kumppani löytyy niin hyvä, mutta pelkkä harrastus/teatteri/urheilu/mikälieseurakin riittää. Olen tutustunut tuota kautta jo moneen mukavaa ihmiseen, niin mieheen kuin naiseen. ap
Mikä logiikka tuossa ryhmässä sitten on?
Miksi moiseen pitäisi liittyä? Etsitäänkö sielät seuraa vai vaan ihan liittymisen ilosta liitytään?
Jos jälkimmäistä, kuulostaa retardilta.