Mikä oli ensimmäinen työpaikkasi
Minä olin kesätöissä 14 vuotiaana paperitehtaalla ja siivoilin piha-alueita sekä tein jonkun verran puutarhatöitä.
Kommentit (6)
siivousfirma, siivosin tehtaan konttoreita joka ip muutaman tunnin. sitä ennen hoidin 3 v serkkuani päivät. olin 14 v.
mulla on 2 täysi-ikäistä lasta, jotka eivät ole koskaan olleet päivääkään töissä. niin ne ajat muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 11:59"]
mulla on 2 täysi-ikäistä lasta, jotka eivät ole koskaan olleet päivääkään töissä. niin ne ajat muuttuu.
[/quote]
Edes kesätöissä???
Minäkin hoidin kahta lasta 12-vuotiaana yhden kesän. Joka toinen viikko oli 9h päivät, joka toinen 6h perheen isän työvuoron mukaan. Olen miettinyt tätä usein, en olisi ikinä voinut kuvitella jättäväni omia lapsiani tuon ikäisen vastuulle. Onneksi koskaan ei sattunut mitään.
14 vuotiaana lähikaupan palvelutiskillä vietin kesää :) Eipä enää onnistuis.
14-vuotiaana kerhotätinä kerhoissa koulun ohessa iltasin.
Lapsenhoitajana, olin 12 v. Päivällä tein ruokaa ja muuten vanhdin tyttöä ja poikaa eikä se poika ollut juurikaan minua nuorempi =)