Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitän pieneksi jääneet lapsen vaatteet roskiin.

Vierailija
02.04.2013 |

meillä kun vain yksi lapsi niin ei ole tarvetta säästää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne ap:llä. Kaikkein tärkeä asia on ettei kukaan toinen vaan hyödy minusta mitenkään. Hyvä hyvä. Jatka samaan malliin.

Vierailija
2/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Ostamilleen vaatteille voi tehdä mitä itse haluaa, ei niitä ole pakko kenellekään lahjoittaa. Lahjoittakoot ne jotka haluaa. Minulla on monta lasta, olen myynyt ja lahjoittanut heidän pieniksi ja tarpeettomiksi jääneitä vaatteitaan ja tavaroitaan. Melkoinen homma kaikessa tuossa. Jos haluaa niin mikäs siinä, jos ei niin  ei sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ap:ta. Voin jotenkin sisäistää käsityksen, että MINÄ ostin, muut eivät saa hyötyä. Vaikka vierasta sellainenkin ajattelutapa itselle. Mutta tuo on itsekästä niin monella eri tavalla... Voisi ajatella vaikkapa maapallon kannalta asiaa, jos ei kukaan saisikaan hyötyä. Ärsyttäviä tuommoiset omahyväiset itsekeskeiset nilviäiset. Ennemmin kaatopaikalle kuormittamaan kuin kiertoon...

Vierailija
4/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oikeasti ole provo niin ap on kyllä todella säälittävä tyyppi. Ettekö te ihmiset pysty yhtään ajattelemaan omaa napaanne pidemmälle? Käyttökelpoisen tavaran heittäminen roskiin on niin järkyttävää että multa loppuvat sanat. Ja ettei vaan joku jobbari pääsisi hyötymään! Uskomatonta. Toivottavasti sun lapsellasi ja hänen lapsillaan on vielä vanhanakin tämä maapallo kaikkine luonnonvaroineen käytettävissään, tuolla tyylillä ei kylläkään näytä lupaavalta.

Vierailija
5/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo seuraavalla kertaa, jookos

Vierailija
6/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.humanitaarinenidantyo.fi/

 

Tuo on uskonnollinen järjestö, mutta olen itse lahjoittanut heille vauvan vaatteita vaikka en uskovainen olekaan, koska vievät niitä oikeasti tarvitseville itä-Viroon. Vauvan vaatteiden saajilta ei kysellä uskonnollisia näkemyksiä. Keräävät mm. suomalaisen äitiyspakkauksen tyylisiä paketteja vauvan saaneille perheille.

 

On ihan hullua heittää vauvan vaatteita roskiin, kun jossain on ihan oikeasti vauvoja, joilla ei ole vaatteita. Tätä on vaikea omassa yltäkylläisyydessään aina uskoa todeksi, kun tuntuu että itse hukkuu tarpeettomaan tavaraan. Kaikki muukin vauvantarvike; pinnasängyt, vaunut, syöttötuolit yms. menee tarpeeseen. Ja suomalaiset kaatopaikatkaan eivät täyty turhaan.

 

Myös SPR ottaa vaatelahjoituksia vastaan. Vastaanottopaikkojen tiedot löytyy kyllä netistäkin.

 

http://www.punainenristi.fi/lahjoitukset/vaatelahjoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pelastusarmeijan, Fidan ja Sininauhan kirpputorit ottavat ilomielin vastaan ehjiä, siistejä vaatteita; lasten ja aikuisten sekä myös muuta kodin tavaraa. Isommat, esim. huonekalut, tulevat hakemaan vaikka kotoa ainakin kaupungeissa. Varmaan hakisivat isomman erän vaatteiktakin, jos ei ole itsellä autoa käytettävissä.

Vierailija
8/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esim. UFF:in keräys olisi mitään...?

Ei ole suuri vaiva vipata vaatteita keräykseen vaikkapa kauppareissun ohessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:26"]

Ei esim. UFF:in keräys olisi mitään...?

Ei ole suuri vaiva vipata vaatteita keräykseen vaikkapa kauppareissun ohessa.

[/quote]

En kannata tuota firmaa ennemmin roskiin.

Vierailija
10/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:29"]

Keksi parempi, ap.

[/quote]

Ei tämä ole provo, kirppiksillä ei kukaan osta mitään ja meille ei tule enempää lapsia ja komerot on ollut täynnä tavaraa niin olen päättänyt heittää ne roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:26"]

Ei esim. UFF:in keräys olisi mitään...?

Ei ole suuri vaiva vipata vaatteita keräykseen vaikkapa kauppareissun ohessa.

[/quote]

En kannata tuota firmaa ennemmin roskiin.

[/quote]

Onhan niitä muitakin paikkoja, jotka ottavat enemmän kuin mielellään vaatteita vastaan. Minusta on vain silkkaa hulluuttaa heittää käyttökelpoisia vaatteita roskiin (eikä se ole kovin ekologistakaan).

Itse olen vienyt vaatteita UFF:in lisäksi Pelastusarmeijalle, Fridaan ja turvakotiin.

Vierailija
14/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että itsellä samaa ongelmaa. En siis millään halua antaa esim. UFFin keräykseen koska tiedän että kotimaassakin olisi paljon apua tarvitsevia. Koitin ottaa yhteyttä SPR keräykseen, ensi- ja turvakoteihin yms. mutta kovin nihkeää oli. Eivät siis mielellään ottaneet vauvan tarvikkeita tai vaatteita vastaan. Joten roskiin menivät. Vaunut sentään laitoin nettipalstalle annetaan osastoon ja aivan ihana nuoripari tulivat hakemaan ne. Näyttivät menevät tarpeeseen ja annoin mukaan myös turvakaukalon. Näin jälkiviisaana sanoisin että laita tänne vauvalle tai johonkin muulle vauvapalstalle annetaan ilmaiseksi ilmoitus ja katso jos joku tulee hakemaan. En viitsinyt kaupan ilmoitustaululle laittaa kun ajattelin että joku jobbari tulee hakemaan ne myyntiin. Neuvolan ilmoitustaulu vois myös olla hyvä paikka ilmoitukselle. Mihinkään huutonetin tai torin kaltaiseen myyntirumbaan en jaksanut lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin eräälle nuorelle parille ilmaiseksi sitterin,pinnasängyn ja syöttötuolin. Mutta vaatteita olen tarjonnut vaikka mihin mutta eipä ne kellekkään kelpaa. Kirppikselle vein mutta tosi vähän meni sielläkin kaupaksi vaikka hinnat oli haalareista 4€ yms eli mitään kallista en ole pyytänyt.ap

Vierailija
16/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ääliöt ole kuulleet Hope-yhdistyksestä? Ja mitä sitten vaikka menisivät jollekin jobbarille? Parempi sekin kuin että roskiin! Eikä tarvi mitään myyntirumbaa, ihan vain ilmoitus että annetaan säkillinen lastenvaatteita, kyllä niille ottajia löytyy... toiset itkee kun ei ole rahaa edes ruokaan ja toiset heittää tavaroita roskiin kun ovat laiskoja.

Älkääkä tehkö lapsia jos ette tuon vertaa välitä HEIDÄN tulevaisuudesta. 

Vierailija
17/17 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:40"]

Ettekö te ääliöt ole kuulleet Hope-yhdistyksestä? Ja mitä sitten vaikka menisivät jollekin jobbarille? Parempi sekin kuin että roskiin! Eikä tarvi mitään myyntirumbaa, ihan vain ilmoitus että annetaan säkillinen lastenvaatteita, kyllä niille ottajia löytyy... toiset itkee kun ei ole rahaa edes ruokaan ja toiset heittää tavaroita roskiin kun ovat laiskoja.

Älkääkä tehkö lapsia jos ette tuon vertaa välitä HEIDÄN tulevaisuudesta. 

[/quote]

Ihan hyvä idea toi ilmoitus vaikka ei kai sitä nyt noin rumasti tarvi sanoa! Nainen on naiselle susi vai miten se meni. Ihan oikeasti hei mammat...

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi