Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 22 vuotias tyttö olla kiinnostunut 34 vuotiaasta miehestä?

Vierailija
15.02.2013 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kiinnostuin 24 vuotiaana 36 vuotiaasta miehestä, jonka kanssa olen nyt naimisissa ja onnellinen :) En tiiä kuinka harvinaista tai yleistä mutta en mä koe että se olis jotenki epänormaalia. 

Vierailija
2/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta ei kannata, jos naisen äiti on pakkomielteinen kahjo, joka ottaa elämäntehtäväkseen tuhota tyttären parisuhteen ja mahdollisuuden normaaliin ihmissuhteeseen. Ensin pitää katkaista välit siihen äitiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. ei ole tyttö vaan nainen

Vierailija
4/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
5/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

Vierailija
6/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Siitä, että tämä sama kirjoittaja on tehnyt kymmeniä aloituksia tyttärestään. "AV:lta tuttu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Koska tämä ns. ikäerohullu on tunnettu tyyppi tällä palstalla. Se on jauhanut jo ties kuinka kauan tästä ongelmasta, että hänen nuori tytär on vanhemman miehen kanssa. Aina samat argumentitkin, että ei noin nuoren kanssa voi keskustella, että aivotkaan ei ole kehittyneet ennen 25 vuoden ikää, että ei niillä voi olla mitään yhteistä. Erittäin väsyttävä tyyppi. 

 

Vierailija
8/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Se käy täällä joka päivä taivastelemassa asiaa ja on kertonut olevansa 22v:n äiti. Hakis tyttärensä varmaan holhoukseen jos pystyis, nyt joutuu vaan muuten hankaloittamaan tämän elämään. Kun kuulemma aikuinen on vasta yli 25v.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Koska tämä ns. ikäerohullu on tunnettu tyyppi tällä palstalla. Se on jauhanut jo ties kuinka kauan tästä ongelmasta, että hänen nuori tytär on vanhemman miehen kanssa. Aina samat argumentitkin, että ei noin nuoren kanssa voi keskustella, että aivotkaan ei ole kehittyneet ennen 25 vuoden ikää, että ei niillä voi olla mitään yhteistä. Erittäin väsyttävä tyyppi. 

 

[/quote]

Siis eikö tämä ikäerovauhko ollut sen "vanhemman" miehen katkera eksä? Sellaisen ketjun muistan ainakin lukeneeni.

 

Vierailija
10/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Koska tämä ns. ikäerohullu on tunnettu tyyppi tällä palstalla. Se on jauhanut jo ties kuinka kauan tästä ongelmasta, että hänen nuori tytär on vanhemman miehen kanssa. Aina samat argumentitkin, että ei noin nuoren kanssa voi keskustella, että aivotkaan ei ole kehittyneet ennen 25 vuoden ikää, että ei niillä voi olla mitään yhteistä. Erittäin väsyttävä tyyppi. 

 

[/quote]

Siis eikö tämä ikäerovauhko ollut sen "vanhemman" miehen katkera eksä? Sellaisen ketjun muistan ainakin lukeneeni.

 

[/quote]

Ei vaan jotkut vastaajat kuvittelivat niin. Äiti se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, kyllä minäkin olen tätä seurannut jo pidemmän aikaa, mutta olen aina tulkinnut, että hänen miehensä on nyt löytänyt uuden nuoremman naisen ! Sehän olisikin hauska juttu. Eihän siinä ole mitään järkeä, että omaa tytärtänsä ja sen aivojen kehittyneisyyttä mollaa?! Samoin kuvittelee näiden kahden seksielämää.

 

Itselläni oli 16-vuotiaana seksisuhde 28-vuotiaaseen mieheen. Se oli likaista, olin kyllä täysin hyväksikäytetty. Ei tullut omalla äidilläni mieleen haukkua minua, vaan miestä.

Vierailija
12/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, kyllä minäkin olen tätä seurannut jo pidemmän aikaa, mutta olen aina tulkinnut, että hänen miehensä on nyt löytänyt uuden nuoremman naisen ! Sehän olisikin hauska juttu. Eihän siinä ole mitään järkeä, että omaa tytärtänsä ja sen aivojen kehittyneisyyttä mollaa?! Samoin kuvittelee näiden kahden seksielämää.

 

Itselläni oli 16-vuotiaana seksisuhde 28-vuotiaaseen mieheen. Se oli likaista, olin kyllä täysin hyväksikäytetty. Ei tullut omalla äidilläni mieleen haukkua minua, vaan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on ainakin kaksi pakkomiellettä: tyttärensä ihmissuhde ja tänne palstalle kirjoittaminen. Joka kerta saa samaa kuraa niskaan, mutta ei silti pysty lopettamaan. Patologinen tapaus. Menis hoitoon.

http://www.terve.fi/pakko-oireinen-hairio/pakko-oireinen-hairio

Vierailija
14/19 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Se käy täällä joka päivä taivastelemassa asiaa ja on kertonut olevansa 22v:n äiti. Hakis tyttärensä varmaan holhoukseen jos pystyis, nyt joutuu vaan muuten hankaloittamaan tämän elämään. Kun kuulemma aikuinen on vasta yli 25v.

 

[/quote]

 

Joo näin on, sen äiti se tosiaan on. Enkä usko että luovuttaa sittenkään kun tytär todella on se 25, keksii jonkun muun syyn miksi ei vieläkään ole vapaa itse päättämään asioistaan.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä alkoi siitä, että hän kertoi ex-miehensä aloittaneen suhteen 22-vuotiaaseen. Miehellä ei kuulemma ollut tähän oikeutta. Myöhemmin hän sitten alkoi esiintyä 22-vuotiaan äitinä. Todella pitkitetty provo, tai sitten mt-ongelmia.

Vierailija
16/19 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 11:48"]

no eihän tää oo yhtään hauska juttu, jos tosiaan on noin, että ap on sen 22-veen äiti. EIIIIH, paljon parempi, jos on vaan sen miehen eksä. mistä tiedätte, että suhteet menee juuri noin?

[/quote]

Koska tämä ns. ikäerohullu on tunnettu tyyppi tällä palstalla. Se on jauhanut jo ties kuinka kauan tästä ongelmasta, että hänen nuori tytär on vanhemman miehen kanssa. Aina samat argumentitkin, että ei noin nuoren kanssa voi keskustella, että aivotkaan ei ole kehittyneet ennen 25 vuoden ikää, että ei niillä voi olla mitään yhteistä. Erittäin väsyttävä tyyppi. 

 

[/quote]

Siis eikö tämä ikäerovauhko ollut sen "vanhemman" miehen katkera eksä? Sellaisen ketjun muistan ainakin lukeneeni.

 

[/quote]

Ei vaan jotkut vastaajat kuvittelivat niin. Äiti se on.

[/quote]

Ei kun nimenomaan tuossa ketjussa ap itse kirjoitti näin. Ja tuon kyseisen ketjun jälkeen tänne alkoi ilmestyä näitä ikäeroketjuja enemmänkin.

 

Vierailija
17/19 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:03"]

Kyllä tämä alkoi siitä, että hän kertoi ex-miehensä aloittaneen suhteen 22-vuotiaaseen. Miehellä ei kuulemma ollut tähän oikeutta. Myöhemmin hän sitten alkoi esiintyä 22-vuotiaan äitinä. Todella pitkitetty provo, tai sitten mt-ongelmia.

[/quote]

Olisiko ensin ollut hämäystä ja myöhemmin oikea kuvio? Tai sitten ne ovat kahden eri kirjoittajan aloituksia. Miksi ihmeessä nainen olisi huolissaan ex-miehen naisystävästä?

Vierailija
18/19 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:03"]

Kyllä tämä alkoi siitä, että hän kertoi ex-miehensä aloittaneen suhteen 22-vuotiaaseen. Miehellä ei kuulemma ollut tähän oikeutta. Myöhemmin hän sitten alkoi esiintyä 22-vuotiaan äitinä. Todella pitkitetty provo, tai sitten mt-ongelmia.

[/quote]

Olisiko ensin ollut hämäystä ja myöhemmin oikea kuvio? Tai sitten ne ovat kahden eri kirjoittajan aloituksia. Miksi ihmeessä nainen olisi huolissaan ex-miehen naisystävästä?

[/quote]

Ei ole huolissaan naisystävästä, vaan katkeran kateellinen eksästään, koska haluaisi yhä palata yhteen hänen kanssaan. Siksi yrittää keksiä selityksiä, miksei parikymppinen ole oikeasti kykenevä parisuhteeseen.

 

Vierailija
19/19 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:09"]

 Miksi ihmeessä nainen olisi huolissaan ex-miehen naisystävästä?

[/quote]

no mietipä hetki, niin valkenee sinullekin..

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän