Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen

Vierailija
24.12.2012 |

voinkohan kuunnella enää muistamatta:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toissa vuonnakin piti jättää kappale aina kesken. Ja jos näen hiihtäjiä, niin heti tulee mieleen, että "varoppa Arttu hiihtäjiä"

Vierailija
2/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Myllylä että miten se raukka kuoli hylättynä ja yksin kotiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen. voinkohan kuunnella enää muistamatta:(

Satulinna se biisi edelleen on :)

Vierailija
4/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uutisista miten koko ajan kuolee ihmisiä epäreilusti ympäri maailmaa. Katson silti Pelle Hermannia ja uutisia, koska life goes on meillä elävillä..

Vierailija
5/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen. voinkohan kuunnella enää muistamatta:(

Satulinna se biisi edelleen on :)

Vierailija
6/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumilinna me rakennettiin,

Siellä kynttilä sytytettiin,

Ja se talvisen illan hämärään

Meitä valaisi säteillään.



Lumilinna me rakennettiin,

Siellä joulua odotettiin.

Sädekehässä liekin loistavan

Näimme taivaiden aukeavan.

Lumilinnassa taikaa joulun on,

Se on suuri ja tuntematon.

Lumihiutaleet kaikki kauniit nuo

Meille terveisen taivaasta tuo.



Lumilinna me rakennettiin,

Siellä aika me unohdettiin,

Kun me istuttiin hiljaa käsikkäin,

Sydän sun vasten sydäntäin.



Lumilinna me rakennettiin,

Unet kauneimmat me uneksittiin.

Oli joulu, ja lahjan parhaan kai

Toisistaan meistä kumpikin sai.



refrain:

Lumilinnassa taikaa joulun on,

Se on suuri ja tuntematon.

Lumihiutaleet kaikki kauniit nuo

Meille terveisen taivaasta tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai hypellä auratussa lumivallissa. Haluttiin kai esittää ettei meidän pennut tuonne uppoa.

Vierailija
8/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen. voinkohan kuunnella enää muistamatta:(

 

 

Satulinna se biisi edelleen on :)

 

Jarilla on myös Lumilinna niminen joulubiisi.