Lue keskustelun säännöt.
Emme osta aikuisten kesken mitään joululahjoja!b
14.12.2012 |
Hyvä systeemi, koska helpottaa kaikkia valtavasti. Kaikilla on mitä tarvitsevat, ja jos ei ole hankkivat ehkä alesta mitä haluavat. Vain lapset saavat jouluna lahjoja, aikuisille riittää yhteinen ateria ja yhdessäolo!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me ei osteta edes toisten lapsille. Jokainen ostaa omilleen ja siinä koko lahjonta.