Se hutakoon HEP kenen mielestä tämä on väärin
Mies kaveeraa vaimoltaan salaa työkaverinsa kanssa.Lähettelee työpäivän jälkeen viestejä joissa silmäiskuja ym...Luvannut vaimolleen lopettavansa koska loukkaa vaimoa muttaa jatkaa edelleen tiivistä yhteydenpitoa salassa....kyse ei ole minusta vaan ystävästäni ja kaikki tämä on tullut ilmi jo vuosi sitten mutta loppua ei näy.Tämä ns. toinen nainen raivostui vaimolle kun vaimo kysyi tilannetta ja kysyi missä tilanteesa tämä kaveeraus on...
Kommentit (12)
naisilta huomiota, on ollut aina sellainen. Rakastaa äitiäni, ovat onnellisesti naimisissa. Äitiä tämä on häirinnyt niin kauan kuin minulla on muisti pelannut.
Isällä on aina joku todella läheinen naispuolinen kollega, jolle purkaa huolensa ja murheensa. On kertonut minullekin tämän. Äidille ei voi kertoa, koska huolet ja murheet yleensä johtuu äidistä ;) Eikä ole saanut oikein luotua mieskollegoihin samanlaista luottamuksellista suhdetta.
Olen itse huomannut itsessäni samanlaisia piirteitä. Minä uskoudun miehille, en naisille. Ja minulla on aina joku todella läheinen mies, ei oma. Ja oma avioliitto on enemmän kuin kunnossa, ei mitään tarvetta pettää.
Ymmärrän erittäin hyvin, että tämä ärsyttää puolisoa. Minuakin korpeaisi, vaikka itse teen samaa.
Jos ei ole kyse kuin viestittelystä, en nostaisi suurta haloota. Pettäminen ja salaiset fyysiset tapaamiset ovat eri asia, vaikkei niissäkään tapahtuisi kahvittelua kummempaa.
On väärin, vaikka ei välttämättä kaikkien kohdalla ikinä johda mihinkään enempään, ei varsinaiseen pettämiseen tai edes tapailuun. Nilkkimäistä toimintaa se silti on.
mutta en ymmärrä...yrittänyt auttaa,ei onnistu..mun mielestä on kanss aväärin että esim. nyt uutena vuotena vaimo meni nukkumaan vauvan kanssa,mies aloitti sen kirjoittelun saman tien..ei oo reilua.-ap-
mutta en ymmärrä...yrittänyt auttaa,ei onnistu..mun mielestä on kanss aväärin että esim. nyt uutena vuotena vaimo meni nukkumaan vauvan kanssa,mies aloitti sen kirjoittelun saman tien..ei oo reilua.-ap-
tälle ns. toiselle naiselle on kyllä sanottu että kunnioittaisi toisen avioliittoa ja lopettaisi mutta hän suuttui siitä
pelkästään senkin takia, että on vaimolleen luvannut lopettaa eikä pidä lupaustaan.
Tod. Näk. On muutakin sutinaa. Vaikkei olisikaan, niin silti: hep!
tälle ns. toiselle naiselle on kyllä sanottu että kunnioittaisi toisen avioliittoa ja lopettaisi mutta hän suuttui siitä
Vastuu avioliiton kunnioittamisesta on tällä työkaverilla, ei liittoon sitoutuneella miehellä? Mies viestittelee ja syy on viestejä saavalla naisella. Naisen velvollisuus olisi varmaan etsiä uusi työpaikka ja vaihtaa puhelinnumero salaiseksi? Tämähän on kuin suoraan Kanervan suusta ;)
tälle ns. toiselle naiselle on kyllä sanottu että kunnioittaisi toisen avioliittoa ja lopettaisi mutta hän suuttui siitä
Vastuu avioliiton kunnioittamisesta on tällä työkaverilla, ei liittoon sitoutuneella miehellä? Mies viestittelee ja syy on viestejä saavalla naisella. Naisen velvollisuus olisi varmaan etsiä uusi työpaikka ja vaihtaa puhelinnumero salaiseksi? Tämähän on kuin suoraan Kanervan suusta ;)
eli siis tämä toinen nainen,hänelle on sanottu että lopettaa sen koko aikasen kirjoittelun ja myös tälle vaimon miehelle on sanottu että lopettaaa yhteydenpidon..molemmille on siis sanottu asiasta...ei tietenkää vastuu ole kokonaan tän toisen naisen,vaan molempien..
tälle ns. toiselle naiselle on kyllä sanottu että kunnioittaisi toisen avioliittoa ja lopettaisi mutta hän suuttui siitä
Vastuu avioliiton kunnioittamisesta on tällä työkaverilla, ei liittoon sitoutuneella miehellä? Mies viestittelee ja syy on viestejä saavalla naisella. Naisen velvollisuus olisi varmaan etsiä uusi työpaikka ja vaihtaa puhelinnumero salaiseksi? Tämähän on kuin suoraan Kanervan suusta ;)
eli siis tämä toinen nainen,hänelle on sanottu että lopettaa sen koko aikasen kirjoittelun ja myös tälle vaimon miehelle on sanottu että lopettaaa yhteydenpidon..molemmille on siis sanottu asiasta...ei tietenkää vastuu ole kokonaan tän toisen naisen,vaan molempien..
Onko ne 6-vuotiaita? Mitäs jos koitettaisiin tukistaa jos eivät usko? Tai laittakaa nurkkaan seisomaan.
mutta jos se tarvii tehdä salassa,luultavasti on muutakin siitä tiiviissä yhteydenpidossa...ja tmainitakseni vielä että tämä vaimo ei todellakaan ole mustasukkaista tyyppiä,eikä sellainen olekkaan,niin miksi mies ei sitten voisi ihan rehellisesti kertoa ja soitella ja kirjoitella myös vaimon aika...se nyt tässä vähän kummsatuttaa ja olen tässä todella ärsyttävässä välikädessä-ap-
suurinosa yhteydenotoista tapahtuu vaimon ollessa poissa kuvioista,esim. nukkumassa,kylässä,sairaalassa vauvan kanssa...