STX telakka lomauttaa satoja
Arhinmäen ja Vapaavuoren politiikka toi siis tulosta alle viikossa. Hienoa vasemmistolta!
Kommentit (11)
kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu
Seuraavaan juhlapuheeseen taas kauniita sanoja suomalaisesta työstä! :)
Ihan aito kokkarihan tuo...
Hallitusta tästä kyllä sinänsä saa syyttää, kun Suomen on taas tarvinnut olla niin pilkunviilaaja joka säännön kanssa ettei voinut lainaa harkita.
kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu
Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo
kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu
Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo
Eiköhän se ollut Savonmaan pösilö-Jygä joka toimi ylipappina ja siunasi monta kymmentä tuhatta työpaikkaa: "Hyvästi-lepää-rauhassa-suomalainen-telakkateollisuus-amen!"
Tästä se lähtee. Äänestäkää porvareita!
yrittää olla työväenpuolue mutta on haluaa vaan jakaa verorahoja Kreikkaan ja muualle. Suomalaisille ei rahaa enää riitä jaettavaksi.
kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu
Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuoEiköhän se ollut Savonmaan pösilö-Jygä joka toimi ylipappina ja siunasi monta kymmentä tuhatta työpaikkaa: "Hyvästi-lepää-rauhassa-suomalainen-telakkateollisuus-amen!"
Tästä se lähtee. Äänestäkää porvareita!
Ilmoittaa että vasemmisto lähtee hallituksesta
kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu
Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuoEiköhän se ollut Savonmaan pösilö-Jygä joka toimi ylipappina ja siunasi monta kymmentä tuhatta työpaikkaa: "Hyvästi-lepää-rauhassa-suomalainen-telakkateollisuus-amen!"
Tästä se lähtee. Äänestäkää porvareita!
Ilmoittaa että vasemmisto lähtee hallituksesta
Kuka on elinkeinoministeri? Kuka vastasi STX-neuvotteluista? Kenen on vastuu?
Kerron sen sinulle: Jaaaaaaan Vapaaaaavuori, kokoooooomush!
Ja kuikelo-pinokkio-katastrofi-puupää Katainen sinuasi kokoomuslaisen Taivaallisen jumalan nimissä: "Jumalan-sinuausta-koittakaa-sillä-nyt-vaan-pärjätä-amen!"
kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu
Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo
Seuraavaan juhlapuheeseen taas kauniita sanoja suomalaisesta työstä! :)
ja lisätään tähän vielä Isänmaa, suomalaisuus ja kansakunnan paras ja rikkaiden jumala!
Voi vittu sanon minä!
Ranskan hallitus pystyi tekemään ne päätökset mihin meidän hallitus ei pystynyt. Kädettömiä taivaanrannanmaalareita koko sakki. Olis kannattanut laskea kannttaako maksaa 50 milj vai työttömyysturvaa 2200 henkilölle. Ihan turha alkaa määkiä säästöjä jos meillä on varaa menettää 1 mrd € kauppa. Ei mikään muu vientiala pysty tekemään tuollaisia kauppoja. Montako Nokian kännykkää saa tuolla rahalla tehdä (jos niitä vielä Suomessa tehtäisiin)???