Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

STX telakka lomauttaa satoja

Vierailija
02.01.2013 |

Arhinmäen ja Vapaavuoren politiikka toi siis tulosta alle viikossa. Hienoa vasemmistolta!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan hallitus pystyi tekemään ne päätökset mihin meidän hallitus ei pystynyt. Kädettömiä taivaanrannanmaalareita koko sakki. Olis kannattanut laskea kannttaako maksaa 50 milj vai työttömyysturvaa 2200 henkilölle. Ihan turha alkaa määkiä säästöjä jos meillä on varaa menettää 1 mrd € kauppa. Ei mikään muu vientiala pysty tekemään tuollaisia kauppoja. Montako Nokian kännykkää saa tuolla rahalla tehdä (jos niitä vielä Suomessa tehtäisiin)???

Vierailija
2/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan juhlapuheeseen taas kauniita sanoja suomalaisesta työstä! :)

Vierailija
4/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aito kokkarihan tuo...



Hallitusta tästä kyllä sinänsä saa syyttää, kun Suomen on taas tarvinnut olla niin pilkunviilaaja joka säännön kanssa ettei voinut lainaa harkita.

Vierailija
5/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu


Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo

Vierailija
6/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu


Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo

Eiköhän se ollut Savonmaan pösilö-Jygä joka toimi ylipappina ja siunasi monta kymmentä tuhatta työpaikkaa: "Hyvästi-lepää-rauhassa-suomalainen-telakkateollisuus-amen!"

Tästä se lähtee. Äänestäkää porvareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää olla työväenpuolue mutta on haluaa vaan jakaa verorahoja Kreikkaan ja muualle. Suomalaisille ei rahaa enää riitä jaettavaksi.

Vierailija
8/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu


Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo

Eiköhän se ollut Savonmaan pösilö-Jygä joka toimi ylipappina ja siunasi monta kymmentä tuhatta työpaikkaa: "Hyvästi-lepää-rauhassa-suomalainen-telakkateollisuus-amen!"

Tästä se lähtee. Äänestäkää porvareita!


Ilmoittaa että vasemmisto lähtee hallituksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu


Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo

Eiköhän se ollut Savonmaan pösilö-Jygä joka toimi ylipappina ja siunasi monta kymmentä tuhatta työpaikkaa: "Hyvästi-lepää-rauhassa-suomalainen-telakkateollisuus-amen!"

Tästä se lähtee. Äänestäkää porvareita!


Ilmoittaa että vasemmisto lähtee hallituksesta

Kuka on elinkeinoministeri? Kuka vastasi STX-neuvotteluista? Kenen on vastuu?

Kerron sen sinulle: Jaaaaaaan Vapaaaaavuori, kokoooooomush!

Ja kuikelo-pinokkio-katastrofi-puupää Katainen sinuasi kokoomuslaisen Taivaallisen jumalan nimissä: "Jumalan-sinuausta-koittakaa-sillä-nyt-vaan-pärjätä-amen!"

Vierailija
10/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä hallituksesssa enemmän porvareita istuu

Hallituksen yhteinn päätös. Hallituksesta voi myös lähteä, eli hajottaa hallituksen. Eli käytännössä vasemmistolla oli valta estää tuo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan juhlapuheeseen taas kauniita sanoja suomalaisesta työstä! :)

ja lisätään tähän vielä Isänmaa, suomalaisuus ja kansakunnan paras ja rikkaiden jumala!

Voi vittu sanon minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi