Lue keskustelun säännöt.
Arttu siepattu?
22.12.2012 |
Tätä minäkin alan epäillä...miten sitä enää ollenkaan uskaltaa omia lapsiaan päästää tonne koulutielle? Me asutaan Mansessa ihan Ylöjärven kupeessa ja meilläkin päin muutama viikko sitten pyöri kumma hiippari hiukuttelemassa lapsia mukaansa :(
Toivon niin sydämeni pohjasta että tuo poika vielä löytyisi elossa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla