Pankki sotkuista kysymys?
Eilen kaupassa mun kortti ei toiminut vaan maksun yhteydessä tuli vaan kaksi kertaa teksti yhdistetään ja sitten tapahtuma hylätty. Ilmeisesti muillakin on ollut eilen ongelmia korttien kanssa. Visa Electronista siis kyse. Kaveri oli jonossa seuraavana omien ostostensa kanssa ja onnistui sitten maksamaan molempien ostokset.
Nyt mun tililtä on mennyt myös tuo summa. Mitä nyt pitäisi tehdä?
Kommentit (4)
kunhan pankissa ehtivät. Tai sitten pankista tulee ohje, miten pitää toimia. Jos ei, niin sitten otat yhteyttä pankkiin välipäivinä.
Yleensä ikki tällaiset asiat kuitenkin ovat sellaisia, jotka saadaan korjattua ilman, että itse pitää tehdä tehdä mitään.
Miehelläni oli eilen sama ongelma, visa electronilla ei muka maksu onnistunut, mutta oli sitten kuitenkin tilille tullut katevaraus, vaikka siis maksoi ostokset käteisellä. Soitti pankkiin, ja sai sitä kautta turhan katevarauksen poistettua.
Minulle tuo tapahtui eilen jo ennen klo 15. Ostossumma veloitettiin tililtäni kaksi kertaa, vaikka laite ilmoitti, ettei maksu onnistu. Maksoin ostokseni käteisellä, koska kortilla ei onnistunut ja vitutus oli aikamoinen, kun huomasin "maksaneeni" ostokseni KOLMEEN kertaan, kun menin maksamisen jälkeen nostamaan uutta "käteiskassaa" automaatilta.
Niin, ystävällinen neito sieltä Lidlin asiakaspalvelusta soitti pankkiini ja sotku setvittiin alle puolessa tunnissa. Vaikeampaa varmaankin niillä, joille tuo tapahtui pankkien jo mentyä kiinni.
Kannattaa ottaa yhteyttä Luottokuntaan tai omaan pankkiin. Onko pankkisi nettisivuilla mitään tietoa?