Lue keskustelun säännöt.
ruohonjuuritason kansalaistrollaaminen hiipunut?
29.11.2012 |
"Trolli-Finlandian anonyymina
pysyttelevä esivalintalautakunta
iloitsee lähettämässään
tiedotteessa siitä, että vuonna
2012 trollaaminen on siirtynyt
marginaalista valtavirtaan.
Valtavirtaistuminen näkyykin
tämän vuoden Trolli-Finlandia-
ehdokkaissa. Ehdokkaat
edustavat niin politiikkaa,
taidetta, mediaa kuin
kaupunkikulttuuriakin.
Esivalintalautakunta ilmaisee
tiedotteessa kuitenkin huolensa
myös ”ruohonjuuritason
kansalaistrollaamisen
hiipumisesta”, sillä tämän vuoden
ehdokkaiden joukossa ei ole
nettifoorumeilta ponnistaneita
trollauksia"
Mikä hemmetti teihin mammat oikein on mennyt?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla