Lue keskustelun säännöt.
Auts kun vihloo jossain kohdunsuun tienoilla.. :S
22.09.2012 |
Kai tämä edes enteilee synnytystä? Karmeita vihlaisuja tulee aina välillä, ihan kuin sieltä tunkisi joku käsi ulos. Hrr!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuulostaapa tutulta..itellää la. 9,10 ja käyny ihan kauheest vihlomaa tonne ales. tuntuu välil emättimes asti vauvan liikkeet.XD toivoisin et se kypsyttelis paikkoja kun ei enää oo oikee helppo olla..mikä kohdunsuun tilanne sul? mulla oli pehmentyny 1,5 cm jälel 2vk sit.