Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun kaveri 42 v on ihan käsittämätön "bändäri"
24.10.2012 |
Eli elämän tarkoituksena on hankkiutua julkkisten seuraan ja kaveerata näitä. Miesten pitää olla jollain lailla julkisuudessa, että kiinnostuu näistä ja kavereiksikaan ei tavikset kelpaa kun silloin, kun mitään muuta ei ole. Onkohan se jonkinlainen pakkomielle tai mielen sairaus?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja kyllähän noita säälittäviä akkoja näkee tuolla. Itsetunnon pönkitystä se on, ei muuta