Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olin lääkärissä tänään
18.09.2012 |
Ja meinasin tuolilta pudota kun syy huimaukseen ja päänsärkyyn löytyi.. Minä joka olen reilusti ylipainoinen niin sairastan anemiaa hb oli kuitenkin 148 mutta pitkät rauta arvot alhaalla ja punasolut pieniä onko jollain olluit vastaavaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei se ylipaino taida olla rautaa takamuksessa ym. Eli ei kannata jatkossa kuvitella että rautavarastot on ok jos painoa on paljon.
Itsellä hb aina matala (alta 130 pahimmillaan alta 100) paitsi silloin jos verikoe otetaan kun olen kuivunut (esim 12 tuntia juomatta ennen verikoetta). Silloin hb suhteessa paljon korkeammalla tavalliseen.
Minulla auttaa rautalääkkeiden syönti tilanteeseen.