Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telefinlandin asiakkaita kuulolla?

Vierailija
01.02.2006 |

Tietääkö joku tuosta Telefinlandin uusittujen oma liittymä -sivujen toiminnasta? Jotta saisi uuden salasanan ja käyttöoikeuden, haluavat joko Sammon, Nordean tai Osuuspankin verkkotunnukset. Eikö muka muuten pääse katsomaan saldotietojaan? Meillä kun pankkipalvelut hoidetaan muualla.



Ärsyttää suunnattomasti tuollainen, kun mä puhun ihan älyttömästi ja sen takia haluaisin käydä säännöllisesti seuraamassa, ettei tulisi puhuttua ihan yli varojensa.



Olen tästä jo kysymystä heille esittänyt, mutta eivät taida lukea noita palautteita, saati sitten vastailla niihin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saldorajaakaan ei kuulemma saa, kun on puhepaketti. Enkä sitä haluaisikaan, mutta haluan kuitenkin seurata tilannetta.

Vierailija
2/19 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan uskaltanut laittaa verkkopankkitunnuksia sinne, en näe titään järkevää syytä miksi tarvitsevat niitä!

Aion huomenna ottaa yhteyttä tuonne telefinlandiin, ottakaa kaikki muutkin sinne tulikivenkatkuinen puhelu tai joku esim sähköpostiviesti jotta tällaiset asiakkaiden vedätykset loppuvat! Olisi tuostakin voinut laittaa esim jonkun sähköpostiviestin tai tekstiviestin kännykkään kun niitä tuntuu muutenkin satelevan mainosten merkeissä. Ellei tuohon tule tolkkua niin aion vaihtaa operaattoria!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meininkiä, että kuun lopussa, jolloin ihmiset nimenomaan haluaa tietää saldotietojaan ja puheaikatietojaan, tehdään kaikenmaailman " parannustöitä" , joiden aikana ei niitä saldotietoja saa mistään ei edes puhelimitse. Ja sitten parannuksena on tämä. Nyt alkaa olla mitta täys.

Vierailija
4/19 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nollaan puhelimen laskurin joka kuukauden viimeinen päivä, illalla. Sieltä sitten voi käydä katsomassa paljonko on tullut puhuttua, ei ole tullut mieleenkään käydä netistä sitä katsomassa, kun se on niin helppoa puhelimesta.

Vierailija
5/19 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se puheaika ylittyy tai tekstiviestit ylittyy, tulee saldoa. No, sen pysytyy tietenkin laskemaan, jos viitsii. Lisäksi sitä saldoa kertyy sinne puheluista, joita on soittanu joihinkin yrityspuhelimiin, mikä taas sotkee sen kuvion eli mulle kaikista helpointa on ollu, kun muiden asioiden yhteydessä vilkasen ohimennen netistä tilanteen.

Vierailija
6/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahden palvelussa voi tarkistaa puhelut reaaliajassa.



Superhyvin tehty palvelu. Eikä vaadi pankkitunnuksia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion vaihtaa liittymää.

Vierailija
8/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusta. Plääh!



Kokemuksia kehiin muista operaattoreista ja niiden nettipalveluista. Onko toi saunalahti hyvä, entä kolumbus?

Vierailija
10/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kesällä Telefinlandin liittymään ja sovin puhelimitse, että liittymääni tulee puhepaketti ja saldomuistutus. Minulle vielä soitettiin uudestaan ja varmistettiin mille summalle haluan saldomuistutuksen. Yhtenä kuuna olin puhunut reilusti yli saldomuistutusrajan, mutta en saanut minkäänlaista ilmoitusta. Kun tein reklamaation asikaspalveluun, sain tällaisen vastauksen:



" Vaikka liittymällä olisi ollut tuo mainitsemasi saldomuistutus, niin liittymän käyttö ei olisi estynyt vaikka asetetettu muistutusraja olisi tullut täyteen. Joten tästä syystä emme näe laskulla mitään hyvitettävää.

Haluatko, että liittymällesi nyt kuitenkin lisätään saldomuistutus? Jos haluat, niin ilmoitathan mille summalle se laitetaan."



Ennen tätä viestiä olin jo ehtinyt kolmannen kerran sopia asiakaspalvelun kanssa saldomuistutusrajasta. Minun mielestäni puhelinoperaattorit ovat törkeitä huijaajia ja vaihtaisin pois Telefinlandista, jos tietäisin mihin firmaan voisi luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin puhepaketti liittymän ja siihen kuuluvan tekstaripaketin 100kpl/1.99e. Ekassa laskussa oli kuitenkin veloitettu ihan normaalisti tekstarit. Soitin ja lupasivat korjata asiat ja laittaa tekstaripaketin toimimaan. Vielä mitä - seuraavassakin laskussa tekstarit oli veloitettu normaalihintaisina. Soitin taas ja lopulta saivat sen toimimaan. Tietysti hyvittivät liikaa laskutetut tekstarit mutta ärsyttävää silti :-( Lisäksi sieltä on kaksi kertaa soitettu ja yritetty myydä minulle heidän liittymäänsä vaikka olen jo asiakas...ei taida olla homma ihan hallussa...

Vierailija
12/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa...

Asiakaspalvelusta ihan tosissaan väittivät minulle, että heillä ei näy, että saldomuistutusrajasta olisi sovittu. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ toimintaa! Meille on myös tullut useampia puheluita ja yritetty kaupitella heidän liittymiänsä, vaikka meillä oli jo haidän liittymänsä. Puhelinlaskut eivät meidän perheessäkään ole mikään pieni menoerä, joten toivoisi heidän pitävän myös kiinni siitä mitä on sovittu. Voisihan sitä vielä valittaa kuluttajasuoja-asiamiehelle ja tehdä uutta reklamaatiota, mutta siihenhän heidän huijauksensa perustuvat, etteivät ihmiset jaksa valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vörkkii ja laskukin on pieni. Ja asiakaspalvelu on mua palvellu oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei meinannu mennä jakeluun ensin mitenkään, että miten veloitetaan etukäteen. Onkohan muuten muillakin operaattoreilla sama juttu puhepakettien velotuksen kanssa?



Mä olen tässä jo jonkin aikaa miettiny operaattorin vaihtoa, mutta en ole saanut aikaiseksi, enkä oikein tiedä mihin vaihtaisin. Mäkin toivon vinkkejä.

Vierailija
16/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttävää oli tapella jatkuvasti virheellisistä laskuista ja 2 kertaa he joutuivat anteeksi pyytelemään, ei vaan jaksanut enää!!

Vierailija
17/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistautumalla verkkopankkitunnuksilla. Justiinsa ite tunnistauduin telefinlandin sivuille omilla tunnuksillani ja taisi siellä olla maininta toistakauttakin tilattavista tunnuksista. En vaan viitsinyt paneutua niihin, kun oli helppo tämä tupas. Lukaisepa sivut uudelleen, niin eiköhän se siletä selviä.

Vierailija:


En ainakaan uskaltanut laittaa verkkopankkitunnuksia sinne, en näe titään järkevää syytä miksi tarvitsevat niitä!

Aion huomenna ottaa yhteyttä tuonne telefinlandiin, ottakaa kaikki muutkin sinne tulikivenkatkuinen puhelu tai joku esim sähköpostiviesti jotta tällaiset asiakkaiden vedätykset loppuvat! Olisi tuostakin voinut laittaa esim jonkun sähköpostiviestin tai tekstiviestin kännykkään kun niitä tuntuu muutenkin satelevan mainosten merkeissä. Ellei tuohon tule tolkkua niin aion vaihtaa operaattoria!!!

Vierailija
18/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mulle ei meinannu mennä jakeluun ensin mitenkään, että miten veloitetaan etukäteen. Onkohan muuten muillakin operaattoreilla sama juttu puhepakettien velotuksen kanssa?

Mä olen tässä jo jonkin aikaa miettiny operaattorin vaihtoa, mutta en ole saanut aikaiseksi, enkä oikein tiedä mihin vaihtaisin. Mäkin toivon vinkkejä.

Vierailija
19/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymystulvan takia. Nyt en ole käynyt siellä lukemassa, mutta aamulla kerrottiin, että tunnukset saa vasta helmikuun laskun yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi