Voiko nettikauppa venyttää 14pv:n palautusoikeuden umpeen olematta vastaamatta viesteihin?
Kommentit (5)
puheluihinkaan? oletko laittanut monta viestiä?
kyse ole vain siitä että viesti kadonnut. jos sinulla lähetetyissä viesti todisteena että haluat palauttaa niin oikeus toki säilyy. Mikset vaan palauta jos sivuilta löytyy palautusohjeet? Jos pyydetään ottamaan yhteys niin laita edes toinen viesti ja soita jos siihenkään ei vastata. Voi olla että tuotetta ei voi palauttaa yrityksen osoitteeseen joten ilman lupaa ei kannata palauttaa. Usien palautuksille muu osoite. Siksi onkin ikävää että jotkut asiakkaat palauttaa ilmoittamatta. Aiheuttaa moninkertaiset kustannukset jotka tulee asiakkaan maksettaviksi kun ei ole toiminut ohjeiden mukaan.
kyse ole vain siitä että viesti kadonnut. jos sinulla lähetetyissä viesti todisteena että haluat palauttaa niin oikeus toki säilyy. Mikset vaan palauta jos sivuilta löytyy palautusohjeet? Jos pyydetään ottamaan yhteys niin laita edes toinen viesti ja soita jos siihenkään ei vastata. Voi olla että tuotetta ei voi palauttaa yrityksen osoitteeseen joten ilman lupaa ei kannata palauttaa. Usien palautuksille muu osoite. Siksi onkin ikävää että jotkut asiakkaat palauttaa ilmoittamatta. Aiheuttaa moninkertaiset kustannukset jotka tulee asiakkaan maksettaviksi kun ei ole toiminut ohjeiden mukaan.
Ja miten voin olla varma, että saan rahani takaisin jos firma ei reagoi aikeisiini??
puheluihin eikä useampaankaan viestiin? sitten vaan kuluttajaviranomaisiin yhteys, terveisin verkkokauppias
jos sulla on todisteet, että olet viestit asianmukaisesti ennen aikarajan umpeutumista lähettänyt, niin silloin varmaankin niitä voidaan käyttää kauppiasta vastaan mahdollisessa riitatilanteessa. ole yhteydessä kuluttajansuojalautakuntaan (tai mikä ikinä sen virallinen nimi nykyään onkaan), niin saat apua.