Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nettikauppa venyttää 14pv:n palautusoikeuden umpeen olematta vastaamatta viesteihin?

Vierailija
30.05.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on todisteet, että olet viestit asianmukaisesti ennen aikarajan umpeutumista lähettänyt, niin silloin varmaankin niitä voidaan käyttää kauppiasta vastaan mahdollisessa riitatilanteessa. ole yhteydessä kuluttajansuojalautakuntaan (tai mikä ikinä sen virallinen nimi nykyään onkaan), niin saat apua.

Vierailija
2/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheluihinkaan? oletko laittanut monta viestiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ole vain siitä että viesti kadonnut. jos sinulla lähetetyissä viesti todisteena että haluat palauttaa niin oikeus toki säilyy. Mikset vaan palauta jos sivuilta löytyy palautusohjeet? Jos pyydetään ottamaan yhteys niin laita edes toinen viesti ja soita jos siihenkään ei vastata. Voi olla että tuotetta ei voi palauttaa yrityksen osoitteeseen joten ilman lupaa ei kannata palauttaa. Usien palautuksille muu osoite. Siksi onkin ikävää että jotkut asiakkaat palauttaa ilmoittamatta. Aiheuttaa moninkertaiset kustannukset jotka tulee asiakkaan maksettaviksi kun ei ole toiminut ohjeiden mukaan.

Vierailija
4/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ole vain siitä että viesti kadonnut. jos sinulla lähetetyissä viesti todisteena että haluat palauttaa niin oikeus toki säilyy. Mikset vaan palauta jos sivuilta löytyy palautusohjeet? Jos pyydetään ottamaan yhteys niin laita edes toinen viesti ja soita jos siihenkään ei vastata. Voi olla että tuotetta ei voi palauttaa yrityksen osoitteeseen joten ilman lupaa ei kannata palauttaa. Usien palautuksille muu osoite. Siksi onkin ikävää että jotkut asiakkaat palauttaa ilmoittamatta. Aiheuttaa moninkertaiset kustannukset jotka tulee asiakkaan maksettaviksi kun ei ole toiminut ohjeiden mukaan.

Ja miten voin olla varma, että saan rahani takaisin jos firma ei reagoi aikeisiini??

Vierailija
5/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheluihin eikä useampaankaan viestiin? sitten vaan kuluttajaviranomaisiin yhteys, terveisin verkkokauppias