Lisää blogisotajuttua: mitä Nata tarkoittaa tällä?
http://tiina-steps.blogspot.com/2012/04/terveisia-saalittavalta-demitei…
Tuolla kommenteissa sanoo "minähän itse asiassa maksan Annalle että hän linkkaa meikäläistä", kun Annalta kysyttiin eikö vituta kun Nata näiden _suurjulkkisten_ tavoin yrittää Mungolifesta hyötyä kuvien sun muiden kautta?
Joo olen kolmekymppinen blogiton nainen, ei ole mussa sisäänrakennettuna ymmärtää tällaisia. Hauskaa on kuitenkin seurata ;D
Kommentit (25)
Nyt vaan tuo kommentti pisti mietityttämään että haastaako jo riitaa Kuningattarenkin kanssa... Kehkeytyispä tästä jotain mielenkiintoista taas, muistissa on erinäistä draamaa vuosienkin takaa.
miksi ihmeessä nata on noin törkeä tolle tytölle joka on ollut alusta asti ihan asiallinen? Ensin raivotaan että prkl tulkaa sanomaan asianne suoraan naamallanne ja kun joku sanoo niin käydään kurkkuun kiinni, uhkaillaan ja kohdellaan kuin paskaa.
nata käyttäytyy kuin koulukiusaaja.
En ole juurikaan seurannut noita indiedays-blogeja, kun ne ovat minusta niin tyhjänpäiväisiä. Ja ne tylsien vaatefirmojen mainokset siellä taustalla ovat rasittavia, olisi edes sitten joidenkin sellaisten liikkeiden mainoksia, joissa itse asioi, niin näkisi, mitä uutuuksia on tullut.
Mutta onko tuolla indiedaysillä joku sota käynnissä? Miksi? Onko se keino saada lukijoita ja sitä kautta mainostajia, kun blogien pitäjät on mukamas tukkanuottasilla ja muut sitten mässäilee sillä ja käy lukemassa loanheittojuttuja?
Ehkä ne blogitkin on käsikirjoitettu? Käsketty bloggaajien ottaa jokin tietynlainen "persoonallisuus" ja päätetty, että nämä kaksi nyt on kavereita, nämä riidoissa - että saadaan draamaa ja ihmisiä innostumaan blogeista.
Miten muuten saadaan syntymään sota siitä, että ihmiset esittelee blogissa, millaiset pöksyt tuli tänään ostettua läheisestä ostoshelvetistä?
Hohhoi.
ei mun tietääkseni siellä kukaan muu möykkää kuin nata. Jolla kyllä on ollut paljon asiapitoisiakin tekstejä joskus.
En ole juurikaan seurannut noita indiedays-blogeja, kun ne ovat minusta niin tyhjänpäiväisiä. Ja ne tylsien vaatefirmojen mainokset siellä taustalla ovat rasittavia, olisi edes sitten joidenkin sellaisten liikkeiden mainoksia, joissa itse asioi, niin näkisi, mitä uutuuksia on tullut.
Mutta onko tuolla indiedaysillä joku sota käynnissä? Miksi? Onko se keino saada lukijoita ja sitä kautta mainostajia, kun blogien pitäjät on mukamas tukkanuottasilla ja muut sitten mässäilee sillä ja käy lukemassa loanheittojuttuja?
Ehkä ne blogitkin on käsikirjoitettu? Käsketty bloggaajien ottaa jokin tietynlainen "persoonallisuus" ja päätetty, että nämä kaksi nyt on kavereita, nämä riidoissa - että saadaan draamaa ja ihmisiä innostumaan blogeista.
Miten muuten saadaan syntymään sota siitä, että ihmiset esittelee blogissa, millaiset pöksyt tuli tänään ostettua läheisestä ostoshelvetistä?
Hohhoi.
Niin. Hienosti on indiedaysissa näköjään onnistuttu monopolin luomisessa jos tässä aloituksessa mainittujen blogien perusteella keksit, että keskenään riitelevät ovat automaattisesti niiden bloggaajia. Noista kolmesta ainoastaan Nata bloggaa indiedaysissa.
Mitä toi Natan kommentti linkkauksista tarkoittaa?
Mitä toi Natan kommentti linkkauksista tarkoittaa?
miksi ihmeessä nata on noin törkeä tolle tytölle joka on ollut alusta asti ihan asiallinen? Ensin raivotaan että prkl tulkaa sanomaan asianne suoraan naamallanne ja kun joku sanoo niin käydään kurkkuun kiinni, uhkaillaan ja kohdellaan kuin paskaa.
nata käyttäytyy kuin koulukiusaaja.
ei vaan pysty myöntää, että toi Tiina kirjottaa ihan asiaa.
Natan kuuluisaa nasevaa sanailua ja sarkasmia.
Ehe ehe.
En ollenkaan tajunnut että joidenkin ihmisten elämä pyörii tuolla verkossa jossain blogipiireissä ja jotkut blogin sisäpiirit on henki ja elämä. Tämä joku Nata vaikutti ihan jostain ulkoavaruudesta laskeutuneelta :) Minkä ikäisiä nämä ihmiset, tää Nata ja joku Mungomango ovat? Yläasteen tyttöporukoiden tappelu on siirretty verkkoon, jossa se on kaiken kansan luettavissa forever - mahtaa isona vähän hävettää.
Aloin pitää lastenvaateblogaajia ihan yhtenä meistä normaaleista luettuani tuon kommenttiketjun :)
Yläasteen tyttöporukoiden tappelu on siirretty verkkoon, jossa se on kaiken kansan luettavissa forever - mahtaa isona vähän hävettää.
Vessanseinäkirjoitukset säilyvät verkossa ikuisesti. Niitä on mukava sitten joskus selitellä.
Natan kuuluisaa nasevaa sanailua ja sarkasmia.
Ehe ehe.
Menikin kovaa ja korkealta ohi. Se on tuolla yrittänyt nahkaansa pelastaa ja omaa paremmuuttaan on toitottanut siihen malliin etten ois ihmetellyt vaikka niillä minkälaisia diilejä ois oikeasti olemassakin :)
nuo WTD-Natan ja Mungo-Annan kommentit ovat aika typeriä ja lapsellisia, mutta kamoon, on monet tämän ketjunkin kommentit aika... noh, lukekaa itse. Tuntuu siltä, niin kuin yksi tai kaksi ihmistä yrittäisivät pitää ketjua ylhäällä toistamalla samoja asioita, jotta muutkin haukkujat eksyisivät paikalle.
nuo WTD-Natan ja Mungo-Annan kommentit ovat aika typeriä ja lapsellisia, mutta kamoon, on monet tämän ketjunkin kommentit aika... noh, lukekaa itse. Tuntuu siltä, niin kuin yksi tai kaksi ihmistä yrittäisivät pitää ketjua ylhäällä toistamalla samoja asioita, jotta muutkin haukkujat eksyisivät paikalle.
Ollaan av:lla.
Olisiko se susta jotenkin omituista? Ollaan av:lla.
Olisiko se susta jotenkin omituista? Ollaan av:lla.
Viestit 1 ja 16 multa ;D
Jokohan Nata on saanu palautetta Indiedaysiltä tuosta käytöksestä? Sen verran moni kuulemma on jo laittanu palautetta asiasta.
Jokohan Nata on saanu palautetta Indiedaysiltä tuosta käytöksestä? Sen verran moni kuulemma on jo laittanu palautetta asiasta.
Eipä niitä taida kiinnostaa, kunhan lukijoita(=rahaa) riittää.
Ehkä toi Natan muka-naseva ja muka-näppärä kirjoitustyyli puree johonkin teineihin, mutta harvempi aikuinen jaksaa tuota seurata. Oman paremmuuden todistelu kyllä paistaa noista teksteistä läpi. Teksteissään hän korostaa kuinka paljon työtä blogin pitäminen häneltä vaatii, joka kertoo vaan siitä että tytöllä ei ole mitään kokemusta oikeasta työelämästä jos pitää tuontasoisen blogin pitämistä hyvin vaativana. Kannattaisi Natan pitää vaan ne demiläiset tyytyväisinä, eikä hyökkäillä heidän kimppuunsa, koska siellä taitaa olla ainoa oikea lukijakunta hänen blogiinsa.
paitsi että natan jutuista on mennyt maku. Ylimielinen, itsekeskeinen ja häijy, bloginsa perusteella ainakin.