Lue keskustelun säännöt.
Juhliin tarjoiluavuksi. Miten pukeutua?
25.05.2012 |
Yo-juhlista kyse. Miten pitäis pukeutua ettei ole liian juhlava mutta ei liian arkinenkaan?
Kommentit (3)
Tarjoiluavuksi minulla on tapana pistää mustat suorat housut, valkoinen kauluspaita ja musta liivi. Näin tuli jo koulussa tehtyä ja siitä se kai jäikin päälle :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juhlava ja siisti, mutta ei pomppaa silmille.
Paljon näkee mustia suoria housuja/hameita (luonnollisestikaan ei minimallia) ja valkoista kauluspaitaa, saa olla vähän "erikoisempikin". Mutta tuo valko-musta-yhdistelmä käy mielestäni aika hyvin tarjoilijalle.