Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Mitä työtä jaksaisit tehdä eläkeikään asti helposti?
16.03.2012 |
Minä haluaisin hoitaa vauvoja. Jaksaisin pitää huutavia, kiljuvia, hyssytettäviä vauvoja työkseni aina.
Nyt pyöritän Exceleitä päivät pitkät.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensinnäkin koskahan meidän sukupolven eläkeikä koittaa, onko se heti 75-vuotiaana?
Toisekseen, pitääkö työtä tehdä tehokkaasti? Veikkaan että vanhemmat eivät pysy enää samassa tahdissa mukana kuin puolta nuoremmat. Haittaakse?
Heitän siis vastakysymyksen: mitä työtä meidän sukupolvemme voisi tehdä eläkeikään asti?
Alue: Aihe vapaa
Olen toimittaja ja rakastan työtäni.