Naimisissa oleva TYTÄR ei pidä yhteyttä voi
Ärsyttää kun tytär meni vuosi siten naimisiin (hyvä asia)ja asuu 100 km päässä. Tytär ei vastaa sähköposteihin eikä puhelinsoittoon (taisi kyllä olla vielä työmatkalla). Viimeksi kävivät 2-3 viikkoa sitten ja viime viikolla panin veljen soittamaan muttei juuri puhunut. Onkohan sillä asiat hyvin. Itse olem 50 v ja tyttö 31v. ja sen mies 40v. Kuinkahan ne pärjää? Tytär on aina lapsi :).
Kommentit (8)
niin mitä hittoa vikiset? Ei kaikki jaksa koko ajan juoruta puhelimessa tai vastata sähköposteihin. Miten tuo naimisissa olo liittyy asiaan?
no kun huolettaa että meneekö niillä vielä hyvin. Mies oli niinkauan poikamies ja tytär on itsepäinen
noin lähiaikoina kävivät. Anna tyttärellesi vähän etäisyyttä, niin että ehtii sinua kaivata.
Ihan tosissaan olet sitä mieltä, että pesästään pois lentäneiden aikuisten ihmisten pitäisi olla vanhempiinsa yhteydessä viikoittain?
Kun on se parisuhde, työ, koti, harrastukset jne., niin etkö luule yhteydenpidosta tulevan pakkopullaa, jos siellä toisessa päässä ollaan heti ihmettelemässä, jos ei ehdi tai viitsi tai jaksa aina olla vaihtamassa kuulumisia, varsinkin jos ei ole esim. mitään uutta vaan mennään sitä tasaista perusarkea?
En minä ainakaan viikoittain tilitä äidilleni kaupassa käyntejä, pyykin lajittelua, ruoan laittoa, työmatkoja jne.
Soitan sitten, kun on jotain kerrottavaakin!
Terveisin seitkyt luvulla syntynyt tytär
...usein vasta 30v iän jälkeen. Saattaa olla normaali aikuistumisprosessi.
Tuosta soittelusta, itse puhun äitini kanssa puhelimessa vain kaksi kertaa vuodessa ja käyn ehkä kerran kahdessa vuodessa. Äitin on ns tunnevammainen, eli aina vain haukkuu, sättii ja arvostelee (minut, puolisoni, lapset, kotini, työni jne) joten ainoa keino säilyttää oma mielenterveys on pitää äiti etäällä. Äitini on pahansuopainen ja ilkeä manipuloija.
Ap siis ei varasti ole äitini kaltainen, mutta vähän siis suhteeölisuutta tuohon yhteydenpitoon. Monet soittavat äidilleen tyyliin kerran vuodessa äitienpäivänä, vaikkei edes mitään riitaakaan olisi.
Ärsyttää kun tytär meni vuosi siten naimisiin (hyvä asia)ja asuu 100 km päässä. Tytär ei vastaa sähköposteihin eikä puhelinsoittoon (taisi kyllä olla vielä työmatkalla). Viimeksi kävivät 2-3 viikkoa sitten ja viime viikolla panin veljen soittamaan muttei juuri puhunut. Onkohan sillä asiat hyvin. Itse olem 50 v ja tyttö 31v. ja sen mies 40v. Kuinkahan ne pärjää? Tytär on aina lapsi :).
vaikka tekstiviesti, että kaipaat kuulumisia, kyllä ottaa yhteyttä joku päivä, älä sure. anna aikaa.
kotiäitinä elämä pyöri 30 v lapsen ympärillä ja siksi odottelen soittoa