Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No niin, kenellä pojista ihanin biisi torstaina?
14.10.2008 |
Pojat
Koop Arponen U2: With or Without You
Kalle Löfström Guns & Roses: Mr Brownstone
Vesa Suonto Stone Temple Pilots: Plush
Daniel S Diago Chris Daughtry: Over you
Pete Parkkonen Foo Fighters: Come alive
Wellu Rowaltz Talisman: Frozen
(mun mielestä Koopilla)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä toi Danielin biisi on hyvä..itse tyyppi taas ei tod! Ihmetyttää tosi kovaa et mitä jätkä edes tekee tuossa porukassa.
Poison Ivy