Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montako vaatekertaa teillä on työvaatteita?
28.12.2011 |
Kuinka monta vaatekertaa (vai mikskä ihmeeksi sitä nyt sanotaankaan) teillä on työelämää varten. Muistelisin, että Jenkeissä on joku epävirallinen sääntö, ettei samoja vaatteita saa käyttää seuraavaan kymmeneen päivään, mutta mikä on Suomen malli työelämässä? Montako vaatekertaa (naisella) tarvii olla vaatekaapissa työelämää varten?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minulla ole mitään erityisiä vaatekertoja työelämää, vaan elämää varten. Työelämä on osa sitä, siellä pärjää samoilla vaatekerroilla.