Mummo oli ihan paras putouksessa :D
Kommentit (36)
ja kaikki hahmothan "pilkkaavat" jotakuta. Jossu oli myös hyvä.
Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?
Just sellainen kauhea vanha räähkä! Eikä tuossa mitään pilkkaa ole, höh! Kumma että pitää ajatella noin ahdasmielisesti.
kuin nuoretkin...
Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?
niin ohjelmassahan pilkattiin vammaisiakin. Kauheaa ja kamalaa kun änkyttävitä ja tekivät pakkoliikkeitä...
Ei vielä osata ajatella kun on itse vanha ja siinä kunnossa. Minusta on häpeä tehdä pilkkaa vanhoista ihmisistä.
No te, jotka nyt naureskelette niin tulette itse makaamaan paskavaipoissanne. Tosin teille ei enää kustanneta sitä vaippaa.. Teitä ei enää hoideta vaikka olisi mikä sairaus. Ellette sitten ole ymmärtäneet ottaa vakuutusta.
Minustakin se oli aika ahdistava...Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?
Ei vielä osata ajatella kun on itse vanha ja siinä kunnossa. Minusta on häpeä tehdä pilkkaa vanhoista ihmisistä.
No te, jotka nyt naureskelette niin tulette itse makaamaan paskavaipoissanne. Tosin teille ei enää kustanneta sitä vaippaa.. Teitä ei enää hoideta vaikka olisi mikä sairaus. Ellette sitten ole ymmärtäneet ottaa vakuutusta.
Minustakin se oli aika ahdistava...Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?
Ei vielä osata ajatella kun on itse vanha ja siinä kunnossa. Minusta on häpeä tehdä pilkkaa vanhoista ihmisistä.
No te, jotka nyt naureskelette niin tulette itse makaamaan paskavaipoissanne. Tosin teille ei enää kustanneta sitä vaippaa.. Teitä ei enää hoideta vaikka olisi mikä sairaus. Ellette sitten ole ymmärtäneet ottaa vakuutusta.
noin tosikko. Voi jesta!!!!
Minustakin se oli aika ahdistava...Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Landelta, mut samanlainen ikuinen työkkäriläinen kuin hesalaiset :D
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
Hahmona hyvin tehty, mutta jos tarkoitus on nauraa, niin ei naurata! Ja meillä on ollut siellä jo yksi eläkeläismummo Turun Pallivahasta, jolla oli paljon sanomista, joten miksi uudestaan mummo?
Käsittääkseni on tarkoitus "mennä yli" kuten Jani-Petterissä tai niissä "olen typerä nainen" -hahmoissa, ei olla realistinen.
ns. nykynuorisosta? Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään. ....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään. Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
Tai sydämen vajaatoiminnan?
Vanhuus on valitettavasi liuta fyysistä kipua, ei se parilla paukulla parane. Etenkin,kun lääkitys on sellainen, että et voi ottaa pisaraakaan alkoholia.
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Niinpä, mikäs sen hauskempaa kuin omien lasten kuolema, liikuntakyvyttömyys ja yksinäisyys?! Tosi hyviä nää pissikset, jotka oikeesti kuvittelevat elämän olevan pelkkää gin tonicien naukkailua..
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
Joo, meet säkin varmaan naureskelemaan muiden mummojen kanssa gin tonicille kun olet vienyt hautaan omat lapsesi..?
Mut on se vaan kamalaa, kun jotkut VALITTAA..
hauska, mutta todella hyvin näytelty. Tapaan tuollaisia mummoja joka päivä kymmenittäin. Olihan se tavallaan surullinenkin hahmo, mutta pitääkö asiat aina olla vain hauskoja.
Niko-Petteri oli todella surullinen hahmo.
Ainoa hauska oli Leena Heffner, nauroin ihan ulvomalla. Vaikka pilkattiinhan siinä alkoholistia?
Se oli ainoa, jota nauroin ihan ääneen. Pappi oli kyllä myös hauska. Muut olivatkin melkoisen turhia...
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
Joo, meet säkin varmaan naureskelemaan muiden mummojen kanssa gin tonicille kun olet vienyt hautaan omat lapsesi..?
Mut on se vaan kamalaa, kun jotkut VALITTAA..
mummo on vienyt hautaa omat lapsensa? Oletko sä jotenkin sekaisin,e tkä osaa erottaa faktaa fiktiosta vai mistä kiikastaa?
Riku osoitti osaavansa upeasti näytellä vanhaa ihmistä, mutta mikä hahmossa oli hauskaa?
Mielestäni se oli ahdistava (ja vanhuksia pilkkaava).