Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo oli ihan paras putouksessa :D

Vierailija
07.01.2012 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku osoitti osaavansa upeasti näytellä vanhaa ihmistä, mutta mikä hahmossa oli hauskaa?



Mielestäni se oli ahdistava (ja vanhuksia pilkkaava).

Vierailija
2/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki hahmothan "pilkkaavat" jotakuta. Jossu oli myös hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?

Vierailija
4/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellainen kauhea vanha räähkä! Eikä tuossa mitään pilkkaa ole, höh! Kumma että pitää ajatella noin ahdasmielisesti.

Vierailija
5/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nuoretkin...

Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?

Vierailija
6/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ohjelmassahan pilkattiin vammaisiakin. Kauheaa ja kamalaa kun änkyttävitä ja tekivät pakkoliikkeitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä osata ajatella kun on itse vanha ja siinä kunnossa. Minusta on häpeä tehdä pilkkaa vanhoista ihmisistä.

No te, jotka nyt naureskelette niin tulette itse makaamaan paskavaipoissanne. Tosin teille ei enää kustanneta sitä vaippaa.. Teitä ei enää hoideta vaikka olisi mikä sairaus. Ellette sitten ole ymmärtäneet ottaa vakuutusta.

Minustakin se oli aika ahdistava...Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?

Vierailija
8/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä osata ajatella kun on itse vanha ja siinä kunnossa. Minusta on häpeä tehdä pilkkaa vanhoista ihmisistä.

No te, jotka nyt naureskelette niin tulette itse makaamaan paskavaipoissanne. Tosin teille ei enää kustanneta sitä vaippaa.. Teitä ei enää hoideta vaikka olisi mikä sairaus. Ellette sitten ole ymmärtäneet ottaa vakuutusta.

Minustakin se oli aika ahdistava...Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-O

Vierailija
10/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä osata ajatella kun on itse vanha ja siinä kunnossa. Minusta on häpeä tehdä pilkkaa vanhoista ihmisistä.

No te, jotka nyt naureskelette niin tulette itse makaamaan paskavaipoissanne. Tosin teille ei enää kustanneta sitä vaippaa.. Teitä ei enää hoideta vaikka olisi mikä sairaus. Ellette sitten ole ymmärtäneet ottaa vakuutusta.

noin tosikko. Voi jesta!!!!

Minustakin se oli aika ahdistava...Mitä hauskaa on siinä, että ihminen on vanha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. nykynuorisosta?



Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.



....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.



Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?

Vierailija
12/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landelta, mut samanlainen ikuinen työkkäriläinen kuin hesalaiset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. nykynuorisosta?

Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.

....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.

Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?

Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...

Vierailija
14/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmona hyvin tehty, mutta jos tarkoitus on nauraa, niin ei naurata! Ja meillä on ollut siellä jo yksi eläkeläismummo Turun Pallivahasta, jolla oli paljon sanomista, joten miksi uudestaan mummo?



Käsittääkseni on tarkoitus "mennä yli" kuten Jani-Petterissä tai niissä "olen typerä nainen" -hahmoissa, ei olla realistinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. nykynuorisosta? Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään. ....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään. Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?

Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...


Tai sydämen vajaatoiminnan?

Vanhuus on valitettavasi liuta fyysistä kipua, ei se parilla paukulla parane. Etenkin,kun lääkitys on sellainen, että et voi ottaa pisaraakaan alkoholia.

Vierailija
16/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. nykynuorisosta?

Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.

....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.

Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?

Niinpä, mikäs sen hauskempaa kuin omien lasten kuolema, liikuntakyvyttömyys ja yksinäisyys?! Tosi hyviä nää pissikset, jotka oikeesti kuvittelevat elämän olevan pelkkää gin tonicien naukkailua..

Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...

Vierailija
17/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. nykynuorisosta?

Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.

....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.

Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?

Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...

Joo, meet säkin varmaan naureskelemaan muiden mummojen kanssa gin tonicille kun olet vienyt hautaan omat lapsesi..?

Mut on se vaan kamalaa, kun jotkut VALITTAA..

Vierailija
18/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska, mutta todella hyvin näytelty. Tapaan tuollaisia mummoja joka päivä kymmenittäin. Olihan se tavallaan surullinenkin hahmo, mutta pitääkö asiat aina olla vain hauskoja.

Niko-Petteri oli todella surullinen hahmo.

Ainoa hauska oli Leena Heffner, nauroin ihan ulvomalla. Vaikka pilkattiinhan siinä alkoholistia?

Vierailija
19/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ainoa, jota nauroin ihan ääneen. Pappi oli kyllä myös hauska. Muut olivatkin melkoisen turhia...

Vierailija
20/36 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. nykynuorisosta?

Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.

....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.

Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?

Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...

Joo, meet säkin varmaan naureskelemaan muiden mummojen kanssa gin tonicille kun olet vienyt hautaan omat lapsesi..?

Mut on se vaan kamalaa, kun jotkut VALITTAA..

mummo on vienyt hautaa omat lapsensa? Oletko sä jotenkin sekaisin,e tkä osaa erottaa faktaa fiktiosta vai mistä kiikastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi