Mummo oli ihan paras putouksessa :D
Kommentit (36)
Mutta herättääpä hahmo ainakin keskustelua. Ehkä se on siinä mielessä eettisesti kestävä hahmo, että mahdollisesti saa ihmiset miettimään.
T. Se joku aiemmin mummohahmoa kritisoinut
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
Joo, meet säkin varmaan naureskelemaan muiden mummojen kanssa gin tonicille kun olet vienyt hautaan omat lapsesi..?
Mut on se vaan kamalaa, kun jotkut VALITTAA..
mummo on vienyt hautaa omat lapsensa? Oletko sä jotenkin sekaisin,e tkä osaa erottaa faktaa fiktiosta vai mistä kiikastaa?
Se mummo siinä sanoi valitusvirtensä aikana, kun on vienyt kaikki lapsensakin jo hautaan. Että hahhahhaaaa kun onkin hauskaa..!
Muuten, näitä haukkumasanoja on aika turha minuun tuhlata, ne eivät minua tavoita, olet kuitenkin minulle ihan täysin tuntematon ihminen :D
Kaikella kunnioituksella.
negatiivinen ihminen ja on omalla veemäisyydelleään saanut piruuksissaan lapsetkin jo hautaan ilman perinnönjakoa, enkä yhtään ihmettele voitonriemua...
Minusta raja kyllä kulkee siinä, että heikkoja ei pilkata Mutta herättääpä hahmo ainakin keskustelua. Ehkä se on siinä mielessä eettisesti kestävä hahmo, että mahdollisesti saa ihmiset miettimään.
T. Se joku aiemmin mummohahmoa kritisoinut
mielestä vanhuus tekee ihmisestä automaattisesti hyvän...??? ei sitä enkeliki muutu eäkkeelle jäätyään. Teräsmummohan tuo hahmo oli! Kamoon, vähän relatkaa nyt,,
näyttelijä veti uskomattoman hyvän suorituksen. Miestähän ei tuntenut siitä! Itse ajattelin että se pappi oli tulenarointa tavaraa :).
ns. nykynuorisosta?
Siitä porukasta, joka jää kotiin makaamaan kun ei jaksa kouluun, eikä mihinkään.
....paitsi kokoontua metroasemille ja kaduille melskaamaan, tappelemaan ja häiriköimään.
Miksi ei tehdä pilkkaa rattijuopoista, jotka tappavat lapsia?
Mikä sua vanhuuden pilkkaamisesa on kamalaa? ytimeen se osui, jotkut mummelit ovat tuollaisia. Luoja varjele ettei minusta tule sellaista, otan ennemmin gintonicin lounaalla ja hihittelen muiden mummeleiden suerassa, kuin alan tuollaiseksi riivinraudaksi! Toiset ovat sellaisia jo kyllä 30-vuotiaanakin...
Joo, meet säkin varmaan naureskelemaan muiden mummojen kanssa gin tonicille kun olet vienyt hautaan omat lapsesi..?
Mut on se vaan kamalaa, kun jotkut VALITTAA..
mummo on vienyt hautaa omat lapsensa? Oletko sä jotenkin sekaisin,e tkä osaa erottaa faktaa fiktiosta vai mistä kiikastaa?
Se mummo siinä sanoi valitusvirtensä aikana, kun on vienyt kaikki lapsensakin jo hautaan. Että hahhahhaaaa kun onkin hauskaa..!
Muuten, näitä haukkumasanoja on aika turha minuun tuhlata, ne eivät minua tavoita, olet kuitenkin minulle ihan täysin tuntematon ihminen :D
Kaikella kunnioituksella.
negatiivinen ihminen ja on omalla veemäisyydelleään saanut piruuksissaan lapsetkin jo hautaan ilman perinnönjakoa, enkä yhtään ihmettele voitonriemua...
Ja kolmen lauseen perusteella :D :D Ohho, sä ootkin tosi fiksu! Etkä ollenkaan negatiivinen.
Tuollaisia on palvelutalot pullollaan eli ei mitään uutta, yllättävää, ylimenevää. Harjakainen sen sijaan meni viime vuonna reilusti yli rakennusinsinöörinä, miksi ei myös mummo voisi vetää reilusti överiksi?
Eli miksi tyytyä esittämään tylsää, tavallista mummoa, jossa ei ole mitään hauskaa, kun samalla vaivalla olisi voinut tehdä lystin hahmon, joka vetää niin yli, että se naurattaa? Nyt näyttelijä tyytyi plagioimaan mummoa, siinä ei ole huumoria.
mielestä vanhuus tekee ihmisestä automaattisesti hyvän...??? ei sitä enkeliki muutu eäkkeelle jäätyään. Teräsmummohan tuo hahmo oli! Kamoon, vähän relatkaa nyt,,
vaan siitä, että ihmisten mielestä ei vaan ole hauskaa se, että pukeudutaan vanhaksi ihmiseksi, jolla on iso kasa vaivoja, joka on yksinäinen, ja jonka sukulaiset ja ystävät ovat kuolleet. Mut toisaalta, täällähän toi yks pissis ehdotti jo ratkaisuksi gin tonicia, miks mä en heti tajunnut??!!
eli pikkutuhma puhe ja alkoholiongelmat. Mummolla ei ole kumpaakaan repertuaarissaan, joten ainoa naurunaihe on vahingonilo. Siitäpä sait, mummo, kun et tajunnut ajoissa kuolla.
Luulen, että ei riitä hauskuudeksi.
112v joka etsii vessaa ja on haudannut lapsensa ja lapsenlapsensa? Kieroutunut huumori sulla..
Melko pohjanoteerauksia muutenkin. Paras oli Sulo-mörkö, putosin ihan täysin, ne hampaat, koko ja tukka :D Perverssi pastori nyt on jo niin kaluttu juttu.. samoin pissikset.. Jani-Petteri oli ihan hauska myös. Lihakaupan täti oli niin turha kun olla ja voi. Mitäs laitetaan, ehehe-höhö.
kun tämä mummeli vain köpöttelee eikä kupsahda ja saa pitää kaikki rahansa ja hekotella että eipäs kukaan niitä saa...ja vali vali vali vali. Juuri tällaisia on oikeasti. Pihejä vittumaisia vanhoja ihmisiä, jotka ovat olleet vittumaisia jo nuorempina. Synnyttäjäni (äiti olisi liian ylevä sana hänelle) on juuri tälläinen kusipää, joka kierolla veemäisellä pelillä on karkoittanut kaikki ympäriltään. Osti lapset rahoillaan aina kun hänelle niin sopi ja paskaa jauhoi minkä ehti ja ehtii niistä jotka eivät satu miellyttämään...Ikää on 75, siitä vain mädäntyköön rauhassa. Ikävä kyllä äitiyden suuri myytti on monen kohdalla pelkkä myytti.
mielestä vanhuus tekee ihmisestä automaattisesti hyvän...??? ei sitä enkeliki muutu eäkkeelle jäätyään. Teräsmummohan tuo hahmo oli! Kamoon, vähän relatkaa nyt,,
vaan siitä, että ihmisten mielestä ei vaan ole hauskaa se, että pukeudutaan vanhaksi ihmiseksi, jolla on iso kasa vaivoja, joka on yksinäinen, ja jonka sukulaiset ja ystävät ovat kuolleet. Mut toisaalta, täällähän toi yks pissis ehdotti jo ratkaisuksi gin tonicia, miks mä en heti tajunnut??!!
Hyvä että edes sketsiviihteen avulla tuodaan jotenkin esiin tämäkin puoli ihmisistä. On niin helvetin naurettavaa että pelkästään äitiys tekisi kenestäkään hyvää ihmistä. Joillekin se on suojamuuri minkä takaa toimia pahimmalla mahdollisella tavalla. SAmoin ikuinen valittaminen ja voivottelu...
kun tämä mummeli vain köpöttelee eikä kupsahda ja saa pitää kaikki rahansa ja hekotella että eipäs kukaan niitä saa...ja vali vali vali vali. Juuri tällaisia on oikeasti. Pihejä vittumaisia vanhoja ihmisiä, jotka ovat olleet vittumaisia jo nuorempina. Synnyttäjäni (äiti olisi liian ylevä sana hänelle) on juuri tälläinen kusipää, joka kierolla veemäisellä pelillä on karkoittanut kaikki ympäriltään. Osti lapset rahoillaan aina kun hänelle niin sopi ja paskaa jauhoi minkä ehti ja ehtii niistä jotka eivät satu miellyttämään...Ikää on 75, siitä vain mädäntyköön rauhassa. Ikävä kyllä äitiyden suuri myytti on monen kohdalla pelkkä myytti.
mielestä vanhuus tekee ihmisestä automaattisesti hyvän...??? ei sitä enkeliki muutu eäkkeelle jäätyään. Teräsmummohan tuo hahmo oli! Kamoon, vähän relatkaa nyt,,
vaan siitä, että ihmisten mielestä ei vaan ole hauskaa se, että pukeudutaan vanhaksi ihmiseksi, jolla on iso kasa vaivoja, joka on yksinäinen, ja jonka sukulaiset ja ystävät ovat kuolleet. Mut toisaalta, täällähän toi yks pissis ehdotti jo ratkaisuksi gin tonicia, miks mä en heti tajunnut??!!
jotta lapsensa pääsevät perimään?
Suomalaiseen hauskuusperinteeseen ei kuulu nauraa yksinäisille vanhuksille, joiden lapset ovat kuolleet. Ei katsoja näe siinä äitiä vaan kauhukuvan omasta tulevaisuudestaan: entä jos jään yksin, jos ei oikeasti ole ketään, ei ystäviä, ei lastenlapsia (joita hoitelin 20 vuotta) jne. Usko tai älä, se ei naurata. Siellä kun haetaan sketsihahmoa eikä sairas vanhus sellainen ole. Ei edes kaikkine rahoineen.
Vaikka ensivaikutelma perustuukin kolmelle ensimmäiselle sekunnille, niin mun mielestä kannattaa antaa aikaa sekä itselle katsojana että näille sketsihahmoille. Kyllä ne hahmot siitä kasvavat ja tarinat niiden takana myöskin. Tuo mummo todennäköisesti lähtee viemään kuviota siihen suuntaan että se on hemmetin sitkeä ja pihi vanha pirulainen, joka ei ole antanut sukunsa viedä hänen rahojaan...Ihan kiusallaan siis sinittelee elossa:) Kyllähän vastaavia hauskoja ja karmaisevia hahmoja on tavattu paljon kirjallisuudessakin. Mullakin eka reaktio oli jonkinlainen järkytys johtuen juuri siitä, että näyttelijäsuoritus oli niin karmivan aito ja hyvä. Mut kyllä siitä vielä viihdettä tulee...
Se Floridan mimmi oli myös hyvä, noita on lähiöpubeissa NIIN nähty:D
Se mummo siinä sanoi valitusvirtensä aikana, kun on vienyt kaikki lapsensakin jo hautaan. Että hahhahhaaaa kun onkin hauskaa..!
Muuten, näitä haukkumasanoja on aika turha minuun tuhlata, ne eivät minua tavoita, olet kuitenkin minulle ihan täysin tuntematon ihminen :D
Kaikella kunnioituksella.