Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen vaimo vaatii nukenvaunuja takaisin.

Vierailija
09.10.2008 |

Ostimme heiltä nukenvaunut jotain kolme vuotta sitten, maksoimme hinnan jonka he pyysivät. No heillepä onkin syntynyt tyttö, joka on nyt pari vuotias. Nyt se nainen vaatii saada vaunuja takaisin tälle nuorimmalle tytölle.

Minä en halua antaa, koska kohta meidän nuorimmainen on nukenvaunuiässä ja vaunut on meille ostettu.

Ja lopuksi sitten se kuuluisa kysymys, mitä te tekisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi ruveta tappelemaan moisesta. Toisaalta jos olette itse vaunut heiltä OSTANEET, niin minusta voitte ne heille myös MYYDÄ - siis ei lahjoittaa.

Vierailija
2/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen heittäytyy tosi hankalaksi, niin itse saattaisin siinä tilanteessa antaa vaunut takaisin mutta VAIN jos he palauttaisivat niistä maksetut rahat. Missään nimesäs en antaisi ilman rahojen palautusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin asiallisesti, "mekin tarvitaan näitä vaunuja vielä, maksettiinhan me näistä xx eur. Voin myydä/antaa ne sulle takaisin sitten kun emme enää itse tarvitse. "



Jos haluaa ne väkisin, niin älä ainakaan ilmaiseksi anna.

Vierailija
4/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse sateenvarjorattaista vai ihan isommistakin?

Jos sattarit, niin myisin takaisin. Jos "hienommat", niin sanoisin, että enpä tiedä raskinko luopua, kun uutena maksavat niin paljon. Että siksi alunperinkin ostin ne heiltä käytettynä.

Mut on kyllä ihmeellinen tyyppi!

Vierailija
5/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leenukkakin kohta näitä työntelisi.. jospa sitten muistuisi mieleen tuo tehty kauppa.

Vierailija
6/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan antaisi vaunija takaisin. Myydä ehkä voisin mutta täsmälleen samalla hinnalla, kun on ostetukin. Tuskin edes myisin. Ihme tyyppi tuo veljesi vaimo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukenrattaita saa kaupasta kympillä. Kannattaako tästä nyt meteliä nostaa, teidän kummankaan.

Vierailija
8/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukenrattaita saa kaupasta kympillä. Kannattaako tästä nyt meteliä nostaa, teidän kummankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut on sellaset isommat vaunut, en tiedä paljonko ovat uutena maksaneet, mutta ihan laadukkailta vaikuttavat. Ovat sellaiset yhdistelmävaunut, eli saa myös rattaiksi.

Eikä tämä nainen niistä mitään maksaisi, kun "ovat jo niin vanhat ettei niillä ole enää mitään arvoa".

Itse niitä silloin kaupitteli, tai oli viemässä kirpparille, silloin sanoin että minä voin ostaa.

Olisin voinut ne antaakin takaisin sitten kun ei itse enää tarvita, mutta tuo vänkäys kyllä suututtaa niin että en myy yhtään halvemmalla kuin itse silloin ostin. Eri asia olisi jos oltais saatu lainaan tai ilmaiseksi.

ap

Onko kyse sateenvarjorattaista vai ihan isommistakin?

Jos sattarit, niin myisin takaisin. Jos "hienommat", niin sanoisin, että enpä tiedä raskinko luopua, kun uutena maksavat niin paljon. Että siksi alunperinkin ostin ne heiltä käytettynä.

Mut on kyllä ihmeellinen tyyppi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme