Ärsyttää fiiliksen mukaan eläjät.
Meille pitäisi tulla yövieras ensi viikolla.
Olen yrittänyt kysyä milloin hän tulee, ei osaa vielä sanoa, tulee kun siltä tuntuu.
On lomaviikko ja on myös tulossa muita yövieraita, meille vanhemmille ja lapsille.
En voi "varata" viikkoa tälle yövieraalle.
Meille ei mahdu monta yövierasta kerralla ja en halua omia kavereitani meille yhtä aikaa yöksi, koska ovat aivan erityylisiä ihmisiä.
Kommentit (5)
sitten kun ilmoittaa kerrot sopiiko vai ei.
tervetuloa tiistaina tai torstaina, kumpana haluat tulla.
soita ja sano ettö viikko alkaa täyttyä, tervetuloa tiistaina tai torstaina, kumpana haluat tulla.
Itse en pitä itseäni "fiiliksen mukaan eläjänä" siinä mielessä, etten osaisi suunnitella elämääni täsmällisesti, mutta joskus ärsyttää jos on annettu sellainen mielikuva ettei jotain asiaa tai menoa tarvitse sanoa/tietää tarkasti ja sitten myöhemmin käy ilmi, että olisikin toisen osapuolen mielestä pitänyt. Voihan siis olla, että vieraasi olettaa, ettei teille ole väliä milloin hän tulee.
kysynyt hänen omia suunnitelmiaan, mutta ei osaa vielä vastata. ap
Soitat ja VAADIT vastausta, älä anna pompotella.