Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisia vinkkejä keittiön uudistukseen? Ei siis mitään

Vierailija
05.01.2012 |

kalusteremonttia, mutta jotain piristystä haluaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uusiksi kaikki astiapyyhkeet, tiskiharjat, patalaput, tiskirätti? Vähän niinku usein suositellaan koko asuntoon muutoinkin neutraalia sisustusta, jonka voi sitten helposti muuttaa tekstiilejä vaihtamalla. Lisää muutosta ja hintaa voi saada uusimalla pienkoneet (leivänpaahdin, kahvinkeitin yms).

Vierailija
2/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika uusia, joten niitä ei nyt raaski vaihtaa :) Suunnittelin esim vetimien vaihtoa, mistähän niitä kannattaisi etsiä? Kiitos jo vastanneille ja lisääkin ideoita saa laitaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myytävänä puisia vetimiä,muistaakseni 3egee pussi.Ne voi maalata mieleisiksi.

Vierailija
4/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tasoilta, harvemmin käytettävät koneet suosiolla kaappiin. Paperilaput ja magneetit pois jääkaapin ovesta.

Vierailija
5/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaapin ovessa säilytetään tärkeät laput. Mihin ihmeeseen siirrän ne? AP

Vierailija
6/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupoista, Ikeasta, Tarjoustalosta, eli siis lähes mistä vaanlöytyy vetimiä.Varmasti Puustellit sun muut keittiökalusteliikkeet myyvät myös pelkkiä vetimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkaapin ovessa säilytetään tärkeät laput. Mihin ihmeeseen siirrän ne? AP

Vierailija
8/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiö muuttaa tyyliään melko täydelliesti, kun yhden isohkon kaapittoman seinän maalaa eri väriseksi. Kaapistot kun on meiläl melko eleettomät. Maalaaminen ei ole kallista, mutta hommaahan siinä tietysti hiomisineen on.



Vetimiä saa kaikista keittiökalusteita myyvistä liikkeistä, rautakaupat lienevät näistä helpoimpia. HUOmaa, kuitnkin, että sun on laitettava vetimet, joissa ruuvinreiät ovat samoilla kohdilla kuin ennenkin - muuten joudut kittaamaan vanhat reiät umpeen sekä hiomaan ja maalaamaan koko ovet. Siihen en itse ryhtyisi, sillä ovien maalaaminen niin, ettei tule valumia, on aika vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä antaneet kiitos! Työhuonetta meillä ei ole, joten sinne en voi lappuja siirtää. AP

Vierailija
10/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin semmoinen eteiseen näkymättömämpään paikkaan ja siirrettiin magneetit ja laput siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivaruokapurkit

Vierailija
12/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita liitutaulumaalia seinälle ja ota jostain isosta taulusta kultaiset kehykset, ja kehystä se.



Vetimistä: ota vanha vedin tai mitat mukaan, niin saat ostetuksi oikean kokoiset vetimet. Muuten menee ovet kitattaviksi ja maalattaviksi.



Kaakelin voi päällystää välitilalasilla, ei ole pakko maalata. Lasin taakse voi laittaa vaikka tapetin.



Jotkut firmat tekee uusia ovia mittojen mukaan.



Itse olen ajatellut vaihtaa valkoiset "maalais"ovet kiiltäviin punaisiin, ottaa välitilalasit ja maalata seinät. Rungot on hyväkuntoiset, vasta 7 v. vanhat.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitilan kaakelin päälle voi laittaa laminaattilevyn. Jos laittaa lasia, pitää kaakelit irrottaa, tasoittaa ja maalata ennen kuin lasin voi laittaa. Melko kallista. Laminaatti näyttää lähes samalta ja paljon edullisempi. Meillä laminaattilevyä luullaan lasiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme