Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lasketaanko äitiyspäiväraha kunnallisverotuksen vai valtionverotuksen ansiotulon mukaan??
09.10.2008 |
Kyselen vain kun en mistään löytänyt selkeää tietoa asiasta.
Mulla on verotustodistuksessa ansiotulot valtionverotuksessa 16 000 e ja kunnallisverotuksessa 13 000 e.
Eli kumman mukaan se menee...?
Kommentit (2)
Eli lasketaanko mulla sitten sen 16 000 e:n mukaan ä-raha?
Siitä on otettu vähhenykset pois.
Palkkatulo siis reilu 20 000 e.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos vaikka ansiotulosta on vähennetty työmatkakulut, niin se jäljelle jäävä summa on se verotettava tulo. Kaikki vähennykset vaikuttavat äitiyspäivärahan määrään.