Pelaan kahden kanssa
Eikös silloin saa pelata kun muijakin pelaa kahden miehen kanssa. Heh heh kun tietäisi.
Kannattais lopettaa ajoissa
Kommentit (5)
Kokemuksella sanon että kannattaa.
Vaimo pelasi toisen miehen kanssa jonka kyllä huomasi ja etsin itselle myös pelikaverin. Vaimolla ei pää kestänyt kahta miestä tunnusti. (täydet pisteet rehellisyydestä vaikka olis voinut tehdä aikaisemmin).
Nyt olen rehellisessä suhteessa ollut eikä ole enään pelikaveri. Avointa ja mahtavaa elämää.
Ei se lopeta jos pää kestää. Pelaa rauhassa mutta silleen ettei huomaisi. Sen kyllä huomaa helposti.
Aloittaja, olet voittaja sillä kyllä exän vihainen viivapillu vaihtuu nopeasti kahteen suloiseen perhospillun.
Samaa mieltä että aloittaja vie pidemmän korren
Kyllä sinkkunaisen kannattaa aina pitää vertailussa kahta - kolmea panokaveria. Siten saa valita parhaan eikä tarvitse heti vakiintumisen jälkeen vaihtaa. Minä löysin tällä tekniikalla hyvän miehen. Nyt takana 15 vuotta ja saatu kolme lasta.
Millaiset vulvat tapailunaisillasi on? Entä vaimollasi?