Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paras edullinen mansikkahillo?
Kommentit (4)
Älä ainakaan Pirkkaa osta. Hilloissa hinta ja laatu kulkevat käsikädessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Herkkumaan Gourmet -mansikkahillo on mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka hilloja olen näin työttömänä jonkin verran ostanut. Dronningholm ja Saarioinen ovat hyllyhinnoilla vaikuttaneet liian tyyriiltä.
Jostain kumman syystä aloin ostamaan hilloja vasta kun minut irtisanottiin. 🤔
Miksi et hae vaikka Lidlin pakasteesta mansikoita ja tee niistä itse hilloa?
Alue: Aihe vapaa
Pirkka hilloja olen näin työttömänä jonkin verran ostanut. Dronningholm ja Saarioinen ovat hyllyhinnoilla vaikuttaneet liian tyyriiltä.
Jostain kumman syystä aloin ostamaan hilloja vasta kun minut irtisanottiin. 🤔