Tuliko muillekin 1970 luvulla Suosikki ja Help lehdet ?
Kommentit (20)
Mikäs muumio se siellä kirjottelee
Kävin lukemassa nuo kirjastossa, ei ollut varaa tilata kotiin. Joskus kaverit lainasivat.
70-luvulla mulle tuli Aku Ankka. Kasarilla sitten Suosikkikin.
Tuli ensin Help, koska siinä oli Armi Aavikon juliste. Myöhemmin Suosikki vielä kasarin puolelle.
Ei tullut, mutta irtonumeroina ostelin Introa silloin tällöin.
Mulle tuli Suosikki jonkun aikaa. Niille julisteille oli käyttöä :D
Ja sitten meille tuli tietysti Aku Ankka. Joka keskiviikko oli hemmetin kiire kotiin koulusta, mutta aina se pikkuveli ehti ensin ja omi lehden.
Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan. Muistatteko Mikä se on?
Mulle tuli Suosikki ja Musa. R-kioskilta kävin ostamassa Melody Makerin ja New Musical Expressin.
Vierailija kirjoitti:
Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan. Muistatteko Mikä se on?
Ei aavistustakaan, mikä se on.
Se -61 synt.
Vierailija kirjoitti:
Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan. Muistatteko Mikä se on?
National(/Panasonic)-merkkinen radiokasettinauhuri?
En saanut tilata mitään lehtiä, koska mutsi dokasi kaikki rahat. En saanut ostaa niitä irtonumeroitakaan ku harvoin, koska mulla ei ollut koskaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan. Muistatteko Mikä se on?
National(/Panasonic)-merkkinen radiokasettinauhuri?
Ja Nutikka oli Nordfors-pöytäviini
Vierailija kirjoitti:
Oliks toi Help joku Beatles-julkaisu vai mikä? Ihan vieras. Suosikki oli vielä minunkin teini-iässäni ysärillä
Se oli ensin Intro, enemmän keskittynyt musajuttuihin kuin Suosikki. Jossakin kustantamonvaihtorumbassa se päätyi Apu-lehdille. Siinä vaiheessa lehden tyyliä käännettiin enemmän idolipainotteiseksi ja vaihdettiin nimi, Apu englanniksi kun on Help.
Veljelle tuli Suosikki, mulle Intro. Yhteinen huoneemme oli täynnä julisteita, oi niitä aikoja !!
Tuli! Juuri tällä viikolla lomailin lapsuuskodissani vanhempieni luona, ja selailin vanhoja Suosikkeja jotka äitini on säästänyt. Siinä vierähti monta tuntia useampanakin päivänä lehtiä selaillen ja menneitä muistellen. Monessa lehdessä oli vielä julisteet kiinni, niistä kelpasivat aikanaan seinälle vain parhaista parhaat. Vielä 10 vuotta sitten ihmettelin, miksei äitini vain heitä koko läjää paperinkeräykseen, vaan kyselee haluanko säästää niitä. Nyt olen noista todella iloinen. Ikää minulla on 51 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla mulle tuli Aku Ankka. Kasarilla sitten Suosikkikin.
Oli myös Intro.
Nyrok city oli suosikin parasta antia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla mulle tuli Aku Ankka. Kasarilla sitten Suosikkikin.
Oli myös Intro.
Etkö lukenut aiempia kommentteja? Help oli entinen Intro.
Oliks toi Help joku Beatles-julkaisu vai mikä? Ihan vieras. Suosikki oli vielä minunkin teini-iässäni ysärillä