Lue keskustelun säännöt.
Kuulun seksuaalivähemmistöön enkä kannata Prideä
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kannatan perussuomalaisia h0m0n4tseja, enkä mitään värikästä vihvasprideä.
Tälläisten kirjoitusten takia meistä Perussuomalaisista ei pidetä.
Se on vasemmistolainen poliittinen juttu. Eivät he välitä seksuaalivähemmistöistä vaan käyttävät heitä hyväksi saadakseen lisää valtaa.
Lääkeyhtiöt tienaa näillä mt-ongelmaisilla FRIIKEILLÄ!
Siinä vaiheessa kun kulkueessa on livahtanut Palestiina-lippuja, otin isosti etäisyyttä koska tämä aihe ei liity mitenkään kyseiseen marssiin. Kuulun itsekin seksuaalivähemmistöön, mutta nää miehetkin synnyttävät -jutut menevät jo minulta yli. Juhlikoot keskenään, mutta minä en sinne enää mene.
Itsekin kannatan perussuomalaisia h0m0n4tseja, enkä mitään värikästä vihvasprideä.