Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Mobiili ja etukupongit

Vierailija
28.06.2026 |

Kuulemma S-mobiilissa olisi saatavilla lunastettavia etukuponkeja Prismaan, S-markettiin ja/tai Saleen/Alepaan?

En minä vain tuollaisia kuponkeja mun S-mobiilista löydä. Mulle tarjotaan vain hyödyttömiä kampaamoetuja (oon kalju keski-ikäinen mies) ja Ravintola etuja ja tarjouksia (no en myöskään käy ravintoloissa)

Onko Arina vain yks iso K**PÄ (on se!) ja veteleekö Arina mua vaan kuivana kakkoseen (todennäköisesti vetelee) ja muut saavat parempia lunastettavia bonusetuja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska systeemi, samoin verkkosivut. 

Vierailija
2/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät kuitenki kun kuivana runnotaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät kuitenki kun kuivana runnotaan

No kukapa siitä ei tykkäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän