Lue keskustelun säännöt.
S-Mobiili ja etukupongit
28.06.2026 |
Kuulemma S-mobiilissa olisi saatavilla lunastettavia etukuponkeja Prismaan, S-markettiin ja/tai Saleen/Alepaan?
En minä vain tuollaisia kuponkeja mun S-mobiilista löydä. Mulle tarjotaan vain hyödyttömiä kampaamoetuja (oon kalju keski-ikäinen mies) ja Ravintola etuja ja tarjouksia (no en myöskään käy ravintoloissa)
Onko Arina vain yks iso K**PÄ (on se!) ja veteleekö Arina mua vaan kuivana kakkoseen (todennäköisesti vetelee) ja muut saavat parempia lunastettavia bonusetuja?
Kommentit (3)
Tykkäät kuitenki kun kuivana runnotaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät kuitenki kun kuivana runnotaan
No kukapa siitä ei tykkäisi?
Ihan paska systeemi, samoin verkkosivut.