Lue keskustelun säännöt.
Ihme juttu, että pitää ostaa ulkomailla valmistettuja keksejä, jos haluaa kunnollisia!
28.06.2026 |
Kekseihin ei kuulu rypsiöljy eikä varsinkaan mitkään epämääräiset kasvirasvat.
Kommentit (4)
Kaikki halpuutetaan ja paskuutetaan, kun ihmiset juoksevat hinnan, eikä laadun perässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halpuutetaan ja paskuutetaan, kun ihmiset juoksevat hinnan, eikä laadun perässä.
Ei ne kasvirasvasotkut ole edes erityisen halpoja.
Ap
Jos suu tottuu paskanmakuun niin helposti kunnon tuotteet maistuukin omituiselle.
Mielestäni skotlantilaiset voilla leivotut pikkuleivät ovat kamalia.