Sadat jonottivat suihkuun pääsyä Suviseurojen toisena päivänä.
Miksei ollut enempää suihkupisteitä kuin yksi, kun tiedossa kuitenkin oli että varmasti monta tuhatta ihmistä tulee suviseuroille? 😵
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1a08405f-3733-4c7c-a203-dd1e77b0cbe7
Kommentit (7)
Kiinnostuksesta kyselen: onko festareilla yleensä suihkuja?
Kyllä se Jeesus puhdistaa, ette tarvitse edes suihkua
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksesta kyselen: onko festareilla yleensä suihkuja?
Ainakin nummirockissa on :) 4 päivän festarit.
Varmasti kymmeniä suihkuja vieri vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kymmeniä suihkuja vieri vieressä.
Yli sata
Olisivat nussineet vähemmän ja juoneet vähemmän kaljaa, niin ei tarvisi nussinan jälkeisissä hiessä ja krapulahiessä rypeä.
MontaKYMMENTÄtuhatta.