Uudessa suhteessa: Miten pitkään antaisit aikaa erektio-ongelmaiselle?
Yhdyntä ei siis käytännössä onnistu. Ja mies ei tyydytä naista muutenkaan/ ei pysty koskemaan naisen intiimialueelle. Mies sanoo, että erektio voi olla vaikeampi, jos on tosissaan parisuhteessa. Ja kertoo, miten ei ole ongelmia erektion kanssa itsetyydytyksessä.
Kommentit (15)
Testosteroni+tadalafiili, siihen perään vielä pt-141. Ihme jos ei tolla setillä ala pelittää.
"ei pysty koskemaan naisen intiimialueelle"
Eiköhän tuossa ole homman ydin. Ja siinä, että itsetyydytyksessä ongelmaa ei ole. Vaihtoon.
Nauraisin räkäisesti, haukkuisin sen moloa pieneksi. Soittaisin sen kuullen kavereilleni ja räkätettäisiin yhdessä sen impotenssista tai vaikka se olosi mukanakin, kailottaisin sitä suureen ääneen, kuten kaikkea muutakin sen puutteita käytöksessä, ulkonäössä ja luonteessa sekä varallisuudessa. Lopulta jättäisin sen. Koska sikahan se on ja niitä ne on kaikki! Mutta jaksaisin tuota taukoamatta siis vuosia helposti.
Eiku....
Oletko kokeillut seisokin saamiseksi likaisen pepun hajua takaapäin?
Jos ei minun tyydyttäminen oman heikon suorituksen aikana kiinnosta, niin vaihtoon menee. Ei pakko aina ole onnistua, mutta pitää kuitenkin yhteiseen kivaan panostaa.
J +50 Pirkanmaalta. Jatka matkaa vaan, ei muutu.
Olen nyt nelisen vuotta antanut aikaa. Ei tilanne alussa ihan noin huono tosin ollut mutta suunta on ollut koko ajan alaspäin. Tähän kyselyyn vastasin että päättäisin suhteen heti. Jos olisin tiennyt mihin ryhdyn, en olisi jatkanut tätäkään suhdetta. Mutta sen jälkeen kun jo ehtii rakastua, kynnys lähteä on todella korkea.
Ihmetyttää miten ollaan muka suhteessa ja sitten yhtäkkiä tulee ilmi, että miehellä ei seiso eikä pysty nuolemaan/runkkaamaan naista. Oletko näitä ei 6kk ennen ainakaan pillulle päästä, tutustutaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt nelisen vuotta antanut aikaa. Ei tilanne alussa ihan noin huono tosin ollut mutta suunta on ollut koko ajan alaspäin. Tähän kyselyyn vastasin että päättäisin suhteen heti. Jos olisin tiennyt mihin ryhdyn, en olisi jatkanut tätäkään suhdetta. Mutta sen jälkeen kun jo ehtii rakastua, kynnys lähteä on todella korkea.
Kuvasit kuin meidän tilanteemme. En usko enää, että muuttuu, vaikka mies vakuuttelee muuta. En ole hänestä enää edes sillä lailla kiinnostunut. Hän on minulle kuin kaveri tai lapsi. Haluaisin erota, mutta ei sekään ole helppoa. Mies tekee vuolaita rakkaudentunnustuksia. Enkä edes etsisi mistään suhdetta/ seksiä. Olisin vain mieluummin yksin kuin seksittömässä suhteessa neljän vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt nelisen vuotta antanut aikaa. Ei tilanne alussa ihan noin huono tosin ollut mutta suunta on ollut koko ajan alaspäin. Tähän kyselyyn vastasin että päättäisin suhteen heti. Jos olisin tiennyt mihin ryhdyn, en olisi jatkanut tätäkään suhdetta. Mutta sen jälkeen kun jo ehtii rakastua, kynnys lähteä on todella korkea.
Tämän takia sitä sexiäkin pitäisi kokeilla ainakin ennen papin aamenta. Teillä on ihan eri mielihalut ettekä sovi yhteen. Silti on hänelle sopivia naisiakin ja sinun mieltymyksiä vastaavia miehiä. Ikävä sanoa mutta sinulla joskus tulee se mitta täysi tuossa asiassa ja teet asialle jotain. Häivyt tai lähdet vieraisiin
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni+tadalafiili, siihen perään vielä pt-141. Ihme jos ei tolla setillä ala pelittää.
On ollut lääkkeitä, on auttanut ja ei ole auttanut. Enkä toisaalta halau, että lääkkeillä vain, en halua, että kukaan harrastaa pakolla seksiä kanssani. Nyt nuorena ihmisenä neljän vuoden jälkeen olen luopunut seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten ollaan muka suhteessa ja sitten yhtäkkiä tulee ilmi, että miehellä ei seiso eikä pysty nuolemaan/runkkaamaan naista. Oletko näitä ei 6kk ennen ainakaan pillulle päästä, tutustutaan vaan.
Sihde lähti liikkeelle etänä ja tutustuttiin paluon henkisesti kyllä. Jos mies vaikuttaa estyneeltä, kertoo, että hänellä ei ole paljoa kokemusta, niin totta kai siinä alussa antaa aikaa. Kun on ihastunut ja rakastunut ihmiseen muuten täysin, niin totta kai odottaa, että mies saisi jostain rohkeutta ja ottaisi paikkansa miehenä... mutta enää en siihen usko, enkä miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten ollaan muka suhteessa ja sitten yhtäkkiä tulee ilmi, että miehellä ei seiso eikä pysty nuolemaan/runkkaamaan naista. Oletko näitä ei 6kk ennen ainakaan pillulle päästä, tutustutaan vaan.
En tiedä kenelle tämä oli kohdistettu mutta tulkitsin että minulle eli edelliselle vastaajalle. Kuten totesin, alussa tilanne ei ollut ihan noin huono. Seksi oli kyllä alusta asti hyvin yhdyntäkeskeistä, mutta erektion kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Ne alkoivat kuitenkin suhteellisen nopeasti, muutaman kuukauden kuluessa. Ja tilanne on koko ajan mennyt huonommaksi. Nyt tilanne on se että mies hankki joitakin kuukausia sitten erektiolääkkeet mutta ei hänellä seiso niidenkään avulla.
Ja olen kyllä joskus uskaltautunut toivomaan että seksimme sisältäisi jotain muutakin kuin yhdyntää mutta ei se ole mitään muuttanut. Uskaltamisesta puhun koska erektion hiipuminen on laitettu minun syykseni. Minä paineistan miestä haluillani ja ei seiso koska paineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten ollaan muka suhteessa ja sitten yhtäkkiä tulee ilmi, että miehellä ei seiso eikä pysty nuolemaan/runkkaamaan naista. Oletko näitä ei 6kk ennen ainakaan pillulle päästä, tutustutaan vaan.
Sihde lähti liikkeelle etänä ja tutustuttiin paluon henkisesti kyllä. Jos mies vaikuttaa estyneeltä, kertoo, että hänellä ei ole paljoa kokemusta, niin totta kai siinä alussa antaa aikaa. Kun on ihastunut ja rakastunut ihmiseen muuten täysin, niin totta kai odottaa, että mies saisi jostain rohkeutta ja ottaisi paikkansa miehenä... mutta enää en siihen usko, enkä miehiin.
Etsi netistä sellainen alfauros, jolla on muhkea parta ja joka uhoaa hakkaavansa kaikki.
Viagra toimii 30-60 min aikana.