Koska ne lämpivät ilmat oikein tulee?
Kommentit (34)
Ja pian taas pimeys, ankeus, synkkyys, liukkaus, räntää ja mustaa. Upea Suomi. Miksi tänne on aikoinaan edes asetuttu?
Porojen takiako?
Tänäänkin piti ainakin etelässä olla 27 ja täysaurinko, no nyt sataa ja auringosta tietoakaan.
Ukkostakin luvattiin🤣 ei näy kun on niin viileää.
+16
En muista koska noilla olis mennyt sää "ennusteet" oikein😒
Aurinko paistaa, 25 lämmintä. Tulispa kunnon ukonilma, niin vähän viilenisi.
Nythän on ollut aivan mainio kesä ilman pitkiä paahtohelteitä. Kunpa säätyyppi pysyisi tällaisena vielä reilun kuukauden ainakin, elokuun puolen välin jälkeen rupeaa väkisin jo ainakin yöt viilenemään ja tulee ihana pimeys taas.
Vierailija kirjoitti:
On normaali SUOMEN sää
Joo ihan paska taas
Tulkaa Joensuuhun. Eilen illalla ainakin näytti torin laidalla mittari +25 ja aurinko paistoi. Tänään oon ollut vielä koko päivän sisällä, mutta aurinko on ainakin paistanut.
No nythän on kesä ja lämmintä. Olen jo pitkään ollut mekko päällä ja paljain säärin. Ruskettunutkin olen.
ilmastonmuutos on kauhea asia. ihan justiinsa 0n yli 30 C lämmintä ja se on kauheeta.
kauheeta!
Suomessa tarvitaan kesälläkin sadeasuja
Vierailija kirjoitti:
Ja pian taas pimeys, ankeus, synkkyys, liukkaus, räntää ja mustaa. Upea Suomi. Miksi tänne on aikoinaan edes asetuttu?
Porojen takiako?
Täällä on luonnonrauhaa ja raikasta ilmaa. Niitä mä arvostan.
Helteet on siirretty elokuulle, se on täällä kerrottu jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tarvitaan kesälläkin sadeasuja
Jaa ettei muualla sada kesäisin? Monessa maassa on monsuunisateet kesäisin, aika pientä meidän sateet siihen verrattuna.
Miten jotkut on noin pihalla säästä? Helteet ei ole normaalia säätä Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Ukkostakin luvattiin🤣 ei näy kun on niin viileää.
+16
Odottelen yhä vaarallisia ukkosMYRSKYJÄ mistä peloteltiin 2 vuotta sitten.
Kahvillekko nekin jäi.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut on noin pihalla säästä? Helteet ei ole normaalia säätä Suomessa
Ei ole helteitä Suomessa nytkään vaikka on luvattu/peloteltu.
Taitaa tämä kesä olla jälleen sadekesä.