Lue keskustelun säännöt.
Digitalisaatio kääntyikin päästölähteeksi tekoälyn myötä
28.06.2026 |
Tekoälyn liikakäyttö ja käyttö tyhjänpäiväisiin asioihin pahentaa ilmastonmuutosta ja luontokatoa, koska tarvitsemme lisääntyvälle datamäärälle niin valtavasti uusia datakeskuksia viemään sähköä ja maapinta-alaa muulta luonnolta.
Digitalisaationhan piti olla ekologista!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla