Lue keskustelun säännöt.
Testaa oletko hypo- tai peräti aklorhydrinen!
28.06.2026 |
Sekoita puoli teelusikallista ruokasoodaa (natriumvetykarbonaattia) lasilliseen vettä! Juo se! Ellet parin minuutin sisällä ala röyhtäillä, sinulla on liian vähän tai ei lainkaan vatsahappoja, mikä voi johtaa moniin vaivoihin. Usein tuo johtunee liiaallisesta närästyslääkkeiden käytöstä. Itse asiassa refluksikin voi johtua siitä, vähän paradoksaalisesti!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla